Zlato v kategórii Kampaň patrí Slovak Telekom a MUW Saatchi and Saatchi.
StoryEditor

Zlatý klinec 2024: Najlepšie kampane majú Kofola, Slovak Telekom a Dr. Max

28.09.2024, 11:07

Kampaň je kráľovská kategória, kto ju na súťažiach kreativity vyhrá, má v rukách všetky tromfy. 

Tento rok porota Zlatého klinca udelila až tri najvyššie ocenenia. Dve v integrovanej kampani a jedno v podkategórii Small budget. Pozrime sa na to, ktoré kampane sú z pohľadu kreativity na Slovensku najlepšie z najlepších. 

Wiktor Leo Burnett, Poďte sa viac dotýkať, Kofola ČeskoSlovensko

Nedalo sa nevšimnúť si ju. Značka Kofola ide konštantne v svojej láskyplnnej misii. Tentokrát ju agentúra postavila na zaujímavom insighte: 2,5 hodín na mobile = 2600 dotykov, ktoré by sme mohli venovať svojim láskam, zvýšiť si tak hladinu oxytocínu – hormónu lásky a rozbublinkovať svoj vzťah. Kofole na to, aby láske pomáhala, nielen na oko, ale reálne, stačí jedna jednoduchá výzva: poďte sa s partnermi a partnerkami viac dotýkať!

image

Kofola spolu s Wiktor Leo Burnett pokračujú v láskyplnej misii.

MUW Saatchi & Saatchi, Vzájomný rešpekt je ten najkrajší darček, Slovak Telekom

Keď sme pri predchádzajúcej kampani napísali, že sa ju nedalo nevšimnúť si, tak tu to môžeme zduplikovať. Hovorilo sa o nej všade. Nie vždy s pozitívnym sentimentom, ale určite sa dostala do pozornosti širokej verejnosti. Agentúra aj Telekom s tým počítali: "Aj za cenu toho, že časť verejnosti pobúrime, sme sa rozhodli ukázať pravý obraz Vianoc mnohých rodín. Natočili sme príbeh o mladom mužovi, ktorý na sviatky prichádza domov a čelí sérii náročných otázok od blízkych. Pritom tá najdôležitejšia otázkou, ktorú by sme sa jeden druhého mali pýtať častejšie, je jednoduché: “Si šťastný?” Kampane sa hneď po uverejnení chytila väčšina slovenskej dezinformačnej scény, potom však prišla vlna podpory od ľudí, influencerov a dokonca politikov."

V štatúte Zlatého klinca tento rok pribudla pová podkategória Kampane "Small budget". Zlaté ocenenie si tu privlastnila práca 

THIS IS LOCCO, NEZOMRI pre Dr. Max. 

Smelo ju môžeme nazvať jednou z top prác aktuálneho ročníka súťaže. Získala dokopy tri zlaté klince. Kategória Kampaň je potom už iba pomyselnou čerešničkou na torte. O Dr. Maxovi vieme, že ide o sieť lekární, v ktorej sa predávajú aj rôzne vitamíny či minerály na podporu imunity. Agentúra sa spojila so stránkou Zomri a ich legendárnu ZOMRI tašku naplnili práve vitamínmi a zmenili ju na NEZOMRI. Následne ju dostali influenceri, ktorí boli práve v tom čase chorí. Tí im na oplátku venovali bezplatne svoje stories a príspevky a zvyšovali dosah kampane. 

image

Zlato v kategórii Kampaň získali aj This is Locco a Dr. Max.

01 - Modified: 2024-10-13 16:37:58 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec 2024: THIS IS LOCCO obhájilo svoje pozície a opäť je Agentúrou večera 02 - Modified: 2024-09-28 09:11:21 - Feat.: 0 - Title: Zlatý klinec 2024: Najlepšia slovenská reklama. Pozrite si kompletné výsledky
01 - Modified: 2024-10-14 06:43:10 - Feat.: - Title: Malý trh nám dovoľuje robiť odvážne veci 02 - Modified: 2024-10-11 09:28:31 - Feat.: - Title: Juraj Vaculík: Nestálosť reklamy ma stále fascinuje 03 - Modified: 2024-10-13 16:35:18 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2024: Agentúrou večera je THIS IS LOCCO, pozrite si kompletný rebríček 04 - Modified: 2024-09-30 08:49:35 - Feat.: - Title: Zlatý klinec je za nami. Nezabudnite prihlásiť svoje práce aj do ADC Europe 05 - Modified: 2024-10-02 11:05:17 - Feat.: - Title: Osobnosťou slovenskej reklamy je Juraj Vaculík: Do reklamného dôchodku v žiadnom prípade neodchádzam
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. október 2024 14:11