Na budúci týždeň bude slovinské mesto Portorož hostiť už 30. ročník prestížneho festivalu reklamy. Organizátori dnes zverejnili zoznam shortlistov.
MUW Saatchi & Saatchi ich získala 7, Istropolitana Ogilvy 5, THIS IS LOCCO 2, Mannschaft 2, Wiktor Leo Burnett 1.
Pozrite sa, ktoré ich práce najviac oslovili porotu festivalu v Portoroži.
MUW Saatchi & Saatchi sa podarilo skórovať s prácami pre klienta Telekom.
SWIPE - Klip podľa teba má 2 shortlisty v kategóriách:
- F. SPORTS, POP CULTURE & ART, Entertainment,
- B. MOTION CRAFT (Video/Moving images), Production, Design/Art Direction,
Otázky, na ktorých záleží v kategórii:
- A. FILM, TV/Cinema Film
Správy, ktoré nikto nechce čítať, 4 shortlisty v kategóriách:
- B. PRINT, Publications
- A. CREATIVE USE OF MEDIA, Print/Outdoor
- C. ENGAGEMENT, Direct
- B. SOCIAL GOOD, Profit Social Good
THIS IS LOCCO majú dve želiezka v ohni. Obidve práce urobili pre Heineken.
Zlatý Bažant - nie je to čo býval
- A. BRAND BUILDING, Brand Reinvention
0,0 na mape:
- F. SPORTS, POP CULTURE & ART, Sport
Wiktor Leo Burnett bude súťažiť s Najkrajšími zvukmi Slovenska (Škoda Auto Slovensko) v kategórii D. AUDIO, Creative use of Sound
Mannschaft má 2 shortlisty shortlist v kategóriách A. FILM, Long Online film a B. MOTION CRAFT (Video/Moving images), Casting, konkrétne ide o prácu Loď (Rádio Expres).
Istropolitana Ogilvy zaskórovala s dvomi prácami, s ktorými má dokopy 5 shortlistov:
Oslava nového roku (Magna):
D. AUDIO, Radio & Audio
Máte ich prečítaných? (.týždeň): 4 shortlisty v týchto kategóriách:
- F. DESIGN, Posters
- B. PRINT, Print & Publishing
- B. PRINT, Print & Publishing
- B. PRINT, Print & Publishing
V súťaži Young Drummers bojujú mlade talenty.
3 shortlisty si vybojovali 2 súťažné tímy z Istropolitana Ogilvy: Jakub Svetlík & Patrícia Al-Hadi a Nicoletta Gulíšek & Matúš Kollárik a Richard Sokol & Ladislav Macko z Wiktor Leo Burnett.
Všetkým agentúram gratulujeme. Výsledky súťaže Golden Drum sa dozvieme v závere festivalu 9. a 10. októbra.