V Istropolitana Ogilvy majú dôvod na oslavu. Ich printový seriál Máte ich prečítaných? pre klienta.týždeň vybojoval na Golden Drum zlato v kategórii B. PRINT, Print & Publishing.
Okrem toho do Istropolitany smeruje aj striebro za prácu Oslava Nového roku pre Magnu.
Uspel tiež tím Young Drummer s prácou Love Correct. Gratulujeme!
4x striebro získala na Golden Drum agentúra MUW Saatchi & Saatchi za Správy, ktoré nikto nechce čítať. A to v týchto kategóriách:
- B. PRINT, Publications
- A. CREATIVE USE OF MEDIA, Print/Outdoor
- C. ENGAGEMENT, Direct
- B. SOCIAL GOOD, Profit Social Good
Výborný večer MUW ešte potvrdili dva bronzy pre rovnakého klienta Telekom Swipe. A to v týchto kategóriách:
- F. SPORTS, POP CULTURE & ART, Entertainment
- B. MOTION CRAFT (Video/Moving images), Production, Design/Art Direction
Veľký úspech pre Mannaschaft, ktorý získal striebro za spot Loď pre Rádio Expres v kategórii A. FILM, Long Online film
THIS IS LOCCO má jeden bronzový drum za prácu 0,0 na mape pre Heineken Slovensko.
Všetkým úspešným agentúram gratulujeme. Tieto body sa počítajú aj do hodnotenia Agentúry roka 2024.