Vo svete moderného marketingu rezonuje záujmami predajcov a komunikátorov pomerne nová demografická skupina – generácia Z, na ktorú padá takmer všetka predajná pozornosť. Súbor hodnôt a vzorce správania, ktorými je táto generácia typická, núti komunikačný priemysel a značky meniť staré spôsoby práce a prístupu ku klientom. Na rozdiel od predchádzajúcich generácií Gen Z nesleduje lineárny marketingový lievik. Žijú vo svete, kde sociálne médiá nie sú len platformou, ale aj komunitou, ktorá poskytuje inšpiráciu, zábavu a vzdelávanie.
Ich domovom je digitál: Pochopenie sveta Gen Z
Generácia Z, ktorej roky narodenia sa hýbu približne medzi rokmi 1997 až 2012, vyrástla s technológiami a je považovaná za skutočných digitálnych domorodcov. Sociálne médiá sa stali ich primárnym zdrojom komunikácie, kde získavajú novinky, dozvedajú sa o produktoch a spájajú sa s ostatnými. S touto generáciou je nutné hovoriť ich jazykom, a to najmä tak, že sa ich odborníci na komunikáciu a značky naučia počúvať a strasú z akéhosi kolektívneho vedomia aj predsudky, ktoré voči tejto generácii kulminujú ovzduším.
Zostáva vám 91% na dočítanie.