Art Directors Club of Europe (ADCE) oznámil finalistov 33. ročníka cien ADCE. Uspelo 22 krajín, medzi nimi aj Slovensko. Mená víťazov a držiteľov špeciálnych cien a Grand Prix sa dozvieme počas galavečera 22. novembra.
Pozrite sa, ktoré práce zo Slovenska zaujali medzinárodnú porotu a získali finálové miestenky.
Najviac shortlistov zo Slovenska majú MUW Saatchi & Saatchi a THIS IS LOCCO. Okrem nich ešte zabodovala Istropolitana Ogilvy a Made by Vaculik.
Menštruačné šaty: Istropolitana Ogilvy, TESCO
shortlist v kategórii: Brand Experience, PR/Events
Správy, ktoré sa nedajú čítať: MUW Saatchi & Saatchi, Slovak Telekom
2x shortlist v kategóriách: Brand Experience New use of Media, Integrated & Innovation, Integrated Campaigns for commercial brands
Nezomri: THIS IS LOCCO, Dr.Max
2x shortlist v kategóriách: Brand Experience Promotions, Interactive & Mobile Social Media Campaigns
Slovník odcudzených slov, THIS IS LOCCO, Zastúpenie EK na Slovensku
shortlist v kategórii: Brand Experience PR/Events
No Hate Zone: THIS IS LOCCO, Tatra banka
shortlist v kategórii: Brand Experience Live Stunts Brand Activation
SWIPE: MUW Saatchi & Saatchi, Slovak Telekom
shortlist v kategórii: Film & Audio Craft - direction, cinematography and editing
Máte ich prečítaných? Istropolitana Ogilvy,.týždeň
shortlist v kategórii: Print & Outdoor Print Advertising
Odsúdení na samotu: MUW Saatchi & Saatchi, Liga pre seniorov
shortlist v kategórii: Print & Outdoor for non-profit/public service/NGO
Lúka živých tradícií: MADE BY VACULIK, Lúčnica
shortlist v kategórii: Design, Logotype
Všetkým finalistom gratulujem. A držíme palce na záverečnom ceremoniáli. Aj body za túto súťaž rátame do Agentúry roka 2024.