StoryEditor

Anketa Stratégií: Technologické inovácie a OOH reklama. Vládne jej umelá inteligencia?

25.11.2024, 15:22
Autor:
palpal
  • Slovenský trh reklamy ovplyvňujú technologické inovácie.
  • V OOH sa využívajú čoraz modernejšie technológie od 3D nadstavby až po umelú inteligenciu.
  • Ako to funguje v praxi sme sa pýtali odborníkov na OOH reklamu.
  • Viac článkov na túto tému sa dozviete v špecializovanej prílohe Out &, In door 2024, ktorú si môžete stiahnuť ako PDF v tomto článku.

 

Ako sa mení práca vo vašej spoločnosti pod vplyvom technologických inovácií? Ktoré nástroje vám dávajú zmysel? V akej fáze využívania umelej inteligencie sa aktuálne nachádza slovenský trh DOOH?

image

Tomáš Tiefenbach, CEO Lurity SK

Tomáš Tiefenbach, CEO Lurity SK

Technologické inovácie sú pre nás kľúčové, pretože umožňujú rýchlu adaptáciu na potreby trhu. Naša spoločnosť sa zameriava na využívanie digitálnych obrazoviek, ktoré umožňujú rýchlu zmenu obsahu a lepšie cielenie kampaní.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 71% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. november 2024 15:35