Súťaž Eurobest dnes vyhlásila držiteľov bronzových, strieborných a zlatých ocenení za rok 2024. Najvyšší počet cien berie Nemecko, druhé je Spojené kráľovstvo a tretie Francúzsko. Slovenské agentúry majú dva kovy a jeden shortlist.
Marian Brannelly, Global Director of Awards, LIONS: „Tento rok sme pre Eurobest zaznamenali nárast práce od značiek, ako aj návrat klasických médií. Počet príspevkov do Outdoor, Print & Publishing a Audio & Radio prudko vzrástol, čo zdôrazňuje ich trvalú schopnosť zaujať spotrebiteľov zmysluplným spôsobom prostredníctvom tradičných kanálov. Blahoželáme všetkým víťazom, že nás všetkých inšpirovali, aby sme posunuli hranice toho, čo je možné v kreatívnej dokonalosti.“
Víťazi Grand Prix, Special Award a Eurobest Young Creative Competition budú známi v stredu.
Darilo sa aj Slovákom
Naše reklamné agentúry zaznamenali nasledujúci výsledok:
MUW Saatchi & Saatchi, Telekom, SWIPE, bronz v kategórii Entertainment
Istropolitana Ogilvy,.týždeň, Máte ich prečítaných? bronz v kategórii Print & Publishing
This is locco, Kaufland, Hokejová mrkva, shortlist v kategórii Direct
Gratulujeme, body za Eurobest sa rátajú aj do rebríčka Agentúra roka 2024.