StoryEditor

Extrémny launch: Kaufland a Separ spúšťajú predaj nového produktu

27.12.2024, 10:48
Autor:
lezlez

Kreatíva je z dielne agentúry THIS IS LOCCO. Produkciu zastrešili Playground13 s režisérom Danom Dekanom.

Kaufland spúšťa exkluzívny predaj nového influencerského produktu – výživového doplnku EXTREM BOOST z portfólia Separovej značky EXTREM. Ide tak o prvý influencerský produkt, na ktorého vývoji, propagácii a predaji sa Kaufland aktívne podieľa.

„Sme hrdí na to, že môžeme priniesť zákazníkom náš prvý influencerský produkt, na ktorom sme sa aktívne podieľali. Takéto marketingové aktivity sú na Slovensku však stále niečo nové a treba ich vyskúšať. V Kauflande sa snažíme prinášať stále výhodné a špeciálne ponuky a udávať trend,“ hovorí Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika.   

V launchovom spote sa Separ vydal hľadať auto na svoj nový biznis s Kauflandom. Namiesto v luxusnom showroome ho však našiel v Kauflande, presnejšie za Kauflandom pri zásobovacej rampe. K výberu ho inšpiroval kamionista Ďusi, známy z úspešnej série o nespokojných zamestnancoch.

Kaufland spolu so Separom spúšťajú nový produkt

„Separ je jedným z najsilnejších slovenských influencerov, ktorého nákupné rozhodnutia sleduje, dovolím si povedať, celý internet. Napokon, boli sme toho svedkom pri jeho poslednej kúpe auta. Preto sme sa rozhodli vytvoriť buzz okolo jeho nového, ešte drahšieho a ešte väčšieho auta. Auta, bez ktorého by dodanie nového produktu do Kauflandu nebolo možné,“ hovorí Romana Kádeková, copywriterka z THIS IS LOCCO.

Spot prirodzene prepája hiphopovú subkultúru a typický humor Kauflandu. Vizualita je prispôsobená použitiu v online priestore, keď pracuje s rôznymi formátmi, ako sú memečka, gifká či reakčné videá.

„Spojenie Kauflandu a Separa je tu už dlhšie. Začalo veľmi úspešne v úlohe Separa ako ambasádora K Parkov, a tak prirodzene prišiel čas posunúť spoluprácu ďalej. Prvý influencerský produkt v Kauflande sme museli predstaviť vo veľkom. A naozaj veľký produkt uvidíte v spote – veľmi ma baví, že náves Separovho kamiónu je doslovnou zväčšeninou samotného hranatého produktu. A aby boli očakávania naozaj veľké, kampaň sme poriadne teasovali naprieč sociálnymi sieťami. Nakoniec prišiel zábavný spot, v ktorom sa mihne okrem Separa aj starý známy kamionista Ďusi,“ dopĺňa Juraj Kováč, Creative & Strategy Director z THIS IS LOCCO.

Samotnému launchu predchádzala teasingová kampaň na socials, keď Separ svojim fanúšikom teasoval dve veci – že si kupuje nové auto a zároveň že chystá nový produkt. Na jeho avizovaný nákup reagoval aj známy automobilový blogger. Tieto dve linky sa následne spojili v online spote.

 

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovenská republika v.o.s.

Agentúra: THIS IS LOCCO

Strategy Director: Juraj Kováč

Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Marek Sivý

Copywriter: Romana Kádeková, Martin Polakovič, Erik Oravec

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková, Majka Vavrová

Produkcia: Playground13

Réžia: Dano Dekan

 

01 - Modified: 2024-12-23 15:21:05 - Feat.: - Title: Legenda o fajnom kotlíkovom guláši z Kauflandu pokračuje v krátkych skečoch 02 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 03 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 04 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote 05 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2024 10:56