StoryEditor

Anketa Stratégií: Aký bol rok 2024 v slovenskej reklame?

02.01.2025, 10:24
  • Odborníci z reklamnej brandže zhodnotili rok 2024 z pohľadu vlastnej agentúry a celého trhu.
  • Bolo to obdobie masívneho využívania umelej inteligencie a inovatívnych strategických prístupov.
  • Zlatý klinec oslávil 30 rokov a slovenská reklama bodovala aj v zahraničí.
  • V kampaniach rezonovali témy ako udržateľnosť, podpora lokálnych komunít či diverzita.
  • Inflácia a šrktenie rozpočtov viedlo k prehodnocovaniu efektívnosti marketingových aktivít.
  • Viac sa dočítate v prílohe Reklamné agentúry 2024, ktorú nájdete v januárových Stratégiách.
image

Martin Woska
Chief Creative & Strategy Office, spolumajiteľ TRIAD

Martin Woska
Chief Creative & Strategy Office, spolumajiteľ TRIAD

Klinec veľkolepo oslávil 30 rokov a rozdal pri tom najviac klincov, EFFIE si celkovo polepšila vo výsledkoch a tá nasledujúca v prihlásených prácach, slovenská reklama bodovala v zahraničí ako už aspoň desaťročie nie, AI pomáhala, inflácia nepomáhala, ale dokopy myslím, že slovenská reklama mala výnimočne dobrý rok zo všetkých stránok.

 

image

Peter Packaň
Managing Director PACKY ADVERTISING

Peter Packaň
Managing Director PACKY ADVERTISING

Rok 2024 bol pre nás veľmi dynamický, plný výziev, ale aj príležitostí, ktoré ukázali, kam sa reklama na Slovensku posúva. Jednou z najväčších zmien bola bezpochyby čoraz hlbšia integrácia umelej inteligencie do každodenného fungovania agentúr. Už to nie je len technologický doplnok, ale reálny nástroj, ktorý mení spôsob, akým pracujeme – od analýzy dát cez generovanie nápadov až po optimalizáciu kampaní. Vidím, že AI nám otvára nové možnosti, no zároveň kladie na nás všetkých vyššie nároky, aby sme technológie vedeli využiť efektívne a zároveň si udržali vlastnú autentickosť. Súčasne som si všimol, že trh je čoraz konkurenčnejší.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-12-30 12:00:45 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Ktoré udalosti v roku 2024 ovplyvňovali produkčný biznis? 02 - Modified: 2024-12-30 11:44:04 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Čo bude najdôležitejšie pre vývoj produkčnej brandže v ďalších rokoch? 03 - Modified: 2024-11-26 09:46:23 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Aké trendy ovládnu v roku 2025 oblasť OOH a DOOH? 04 - Modified: 2024-10-21 09:54:09 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Patrí digitál pre zadávateľov k ich prioritám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. január 2025 11:50