Chief Creative & Strategy Office, spolumajiteľ TRIAD
Klinec veľkolepo oslávil 30 rokov a rozdal pri tom najviac klincov, EFFIE si celkovo polepšila vo výsledkoch a tá nasledujúca v prihlásených prácach, slovenská reklama bodovala v zahraničí ako už aspoň desaťročie nie, AI pomáhala, inflácia nepomáhala, ale dokopy myslím, že slovenská reklama mala výnimočne dobrý rok zo všetkých stránok.
Peter Packaň
Managing Director PACKY ADVERTISING
Rok 2024 bol pre nás veľmi dynamický, plný výziev, ale aj príležitostí, ktoré ukázali, kam sa reklama na Slovensku posúva. Jednou z najväčších zmien bola bezpochyby čoraz hlbšia integrácia umelej inteligencie do každodenného fungovania agentúr. Už to nie je len technologický doplnok, ale reálny nástroj, ktorý mení spôsob, akým pracujeme – od analýzy dát cez generovanie nápadov až po optimalizáciu kampaní. Vidím, že AI nám otvára nové možnosti, no zároveň kladie na nás všetkých vyššie nároky, aby sme technológie vedeli využiť efektívne a zároveň si udržali vlastnú autentickosť. Súčasne som si všimol, že trh je čoraz konkurenčnejší.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 88% na dočítanie.
Zostáva vám 88% na dočítanie.