StoryEditor

Anketa Stratégií: Aký bol rok 2024 v slovenskej reklame?

02.01.2025, 10:24
  • Odborníci z reklamnej brandže zhodnotili rok 2024 z pohľadu vlastnej agentúry a celého trhu.
  • Bolo to obdobie masívneho využívania umelej inteligencie a inovatívnych strategických prístupov.
  • Zlatý klinec oslávil 30 rokov a slovenská reklama bodovala aj v zahraničí.
  • V kampaniach rezonovali témy ako udržateľnosť, podpora lokálnych komunít či diverzita.
  • Inflácia a šrktenie rozpočtov viedlo k prehodnocovaniu efektívnosti marketingových aktivít.
  • Viac sa dočítate v prílohe Reklamné agentúry 2024, ktorú nájdete v januárových Stratégiách.
image

Martin Woska
Chief Creative & Strategy Office, spolumajiteľ TRIAD

Martin Woska
Chief Creative & Strategy Office, spolumajiteľ TRIAD

Klinec veľkolepo oslávil 30 rokov a rozdal pri tom najviac klincov, EFFIE si celkovo polepšila vo výsledkoch a tá nasledujúca v prihlásených prácach, slovenská reklama bodovala v zahraničí ako už aspoň desaťročie nie, AI pomáhala, inflácia nepomáhala, ale dokopy myslím, že slovenská reklama mala výnimočne dobrý rok zo všetkých stránok.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 95% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 10:14:37 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Ktoré udalosti v roku 2024 ovplyvňovali produkčný biznis? 02 - Modified: 2024-12-30 11:44:04 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Čo bude najdôležitejšie pre vývoj produkčnej brandže v ďalších rokoch? 03 - Modified: 2025-07-02 10:14:00 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Aké trendy ovládnu v roku 2025 oblasť OOH a DOOH? 04 - Modified: 2024-10-21 09:54:09 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Patrí digitál pre zadávateľov k ich prioritám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 12:47