Tomáš Palovský: „čLOVEk rezonuje interne aj externe a vidíme, že ľudské príbehy s emóciou fungujú.”
StoryEditor

Veríme v dlhodobosť a transparentnosť partnerstiev

04.01.2025, 09:00
  • Transformácia. Toto slovo zaznieva od Orangeu už zhruba päť rokov. Je už tento proces ukončený?
  • Ako značke funguje komunikačný koncept čLOVEk, s ktorým agentúra Made by Vaculik vyhrala tender? Ako pracujú s novým podpisom „Orange je tu“?
  • O organizačných zmenách aj o budovaní značky cez rôzne kanály sme sa rozprávali s Tomášom Palovským, ktorý vedie veľké spojené oddelenie komunikácie Communication and Brand Reputation.

Ako hodnotíte z pohľadu biznisu rok 2024 v Orangei?

Ako pomerne úspešný. Potrebujeme si ešte vyhodnotiť vianočnú kampaň a potom dostaneme komplexný pohľad na rok. Zatiaľ rastieme vo väčšine zákazníckych, komerčných a finančných ukazovateľoch. Darí sa nám udržiavať si pozíciu trhového lídra a sme najväčší mobilný operátor. Výrazne sme zjednodušili portfólio paušálov a po čase opäť prinášame na trh niektoré inovácie ako prví, ako napríklad automatické zvyšovanie dát v paušáloch podľa toho, ako dlho je zákazník s nami.

Dôležitou biznisovou témou bolo rozširovanie 5G siete, tá od Orangeu je dostupná pre viac ako 82 percent populácie. Tiež sa nám darí v oblasti pevných služieb, hlavne čo sa týka najmodernejších optických technológií. Množstvo našich komunikačných aktivít smerovalo práve do tejto oblasti.

Ako ovplyvnili biznisové očakávania a vývoj trhu komunikačnú stratégiu značky?

Naša komunikačná stratégia značky bola ovplyvnená internou potrebou pripomenúť sa našim existujúcim, ale aj potenciálnym klientom. Sme značka s veľmi dlhou históriou, niektorí ju možno vnímajú aj ako už trošku zaprášenú či usadenú. Reflektujeme na to, že trh sa vyvíja a mladšie generácie počúvajú na iný typ komunikácie a iné posolstvá.

Čo myslíte tým, že ste zaprášenou alebo usadenou značkou?

Nechceme žiť z minulosti, a preto prinášame zmeny. Ak v marketingu existuje niečo ako love brand, tak určite mal k tejto definícii na Slovensku najbližšie Orange. Vieme, že potrebujeme zopár vecí zmeniť, najmä čo sa týka nášho vzťahu k mladým. Už to možno evidujete aj v našej terajšej komunikácii, ale chceme sa na túto cieľovku sústrediť aj v budúcom roku.

Orange už ani zďaleka nie je len mobilný operátor, máme televíziu, pevný internet, riešime bezpečnosť, máme široké portfólio služieb aj pre biznisových zákazníkov. Aktuálne forsírujeme komunikačnú stratégiu, ktorá bola vyvinutá a implementovaná na všetkých ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-01-01 11:13:43 - Feat.: 0 - Title: S mladými musíme komunikovať cielenejšie 02 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: 0 - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy 03 - Modified: 2024-10-01 09:21:18 - Feat.: 0 - Title: 4ka: Od začiatku fungujeme na trhu ako jeho narušiteľ, ani tento rok nechystáme vianočnú kampaň
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. január 2025 09:11