Čo je v súčasnosti kľúčové pre komunikáciu PSS, Prvej stavebnej sporiteľne? Aké najdôležitejšie KPIs máte stanovené?
Najdôležitejšie je, aby značka bola stále relevantnou pre všetky cieľové skupiny súčasnosti. Aby fungovala rovnako pre mladých, pre starších, pre jednotlivcov aj pre rodiny a bola vždy ako prvá voľba pre všetkých, ktorí riešia otázku nadobudnutia alebo rekonštrukcie vlastného bývania. A týchto ľudí je u nás stále veľa.
Kto je dnes vaším typickým zákazníkom?
Väčšina Slovákov. Aj vy. Sme síce rôzni, každý z nás však v istom momente rieši otázky bývania. A na to, aby to išlo hladko a aby sme na túto otázku dostali jasnú odpoveď, je tu PSS, Prvá stavebná sporiteľňa. Pomáhame s financovaním kúpy bývania alebo jeho rekonštrukcie. A vždy máme niečo aj pre tých, čo si len jednoducho chcú vytvoriť rezervu na nečakané výdavky.
V najnovšej kampani Nerozhadzuj a ušetri sa snažíte osloviť hlavne mladšie publikum. Prečo? Chýba vám vo vašej zákazníckej báze?
Správne, primárnou cieľovou skupinou novej kampane sú mladí ľudia, s ktorými si chceme postupne vytvori...
Zostáva vám 85% na dočítanie.