Nejesť mäso v spoločnosti plnej mäsožravcov už nie je taký problém ako kedysi. Kaufland má totiž naozaj širokú ponuku vegetariánskych a vegánskych produktov, ktoré chutia úplne každému. Po úspešnom spote s mäsiarkou Miladou prichádza nová veggie kampaň, ktorej hlavnou postavou sú, prekvapivo, nedeľné rezne.
“Tak, ako aj pri mäsiarke, aj teraz sme pri tvorbe kreatívy na veggie kampaň išli úplne inak, ako je to bežné. V našom spote nenájdete žiadnych jogínov, vysmiate zvieratká ani prehnané spojenie s prírodou. Stavili sme na náš už typický humor okorenený dramatickou zápletkou s prekvapivým, ale o to milším vyústením deja. Vďaka dlhšej stopáži sme mali čas príbeh naozaj poctivo vystavať, vďaka čomu je ešte vtipnejší,” hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.
“Komunikácia Kauflandu je v prvom rade o humore. Snažíme sa o to, aby každá kampaň bola posunom tej predošlej. Aby bola ešte vtipnejšia, pútavejšia, vizuálne zaujímavejšia a stále plnila biznisové ciele,” hovorí Juraj Kováč, Creative Director z THIS IS LOCCO.
Spot je nasadený v plnej dĺžke v online a ako artiklový recut v TV.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko
Agentúra: THIS IS LOCCO
Strategy Director: Juraj Kováč
Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Romana Kádeková
Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková, Majka Vavrová
Produkcia: Revers Films
Réžia: Marek Partyš