Matej Ježko nastúpil na pozíciu Art Directora 1. januára 2025. V komunikačnej agentúre New School Communications bude mať na starosti kreatívny tím zodpovedný za existujúcich klientov, ale aj tendrové návrhy.
V MUW Saatchi & Saatchi pôsobil 6 rokov a bol zodpovedný za Art Direction viacerých známych kampaní Slovak Telekomu. Poslednou bola minuloročná úspešná kampaň na službu Wi-Fi Manager – „Za odpojenú Wi-Fi môže Telekom.“ Matej je fanúšikom Formula 1, Apple a bohužiaľ, aj Chelsea FC.
„Maťo je napriek stále mladému veku veľmi skúseným „arťákom“. To, že pôsobil dlhé roky na tejto pozícii v TOP agentúre MUW Saatchi & Saatchi je dostatočnou vizitkou jeho kvality. Jeho príchod výrazne posilní náš kreatívny tím a klientom prinesie nielen ešte vyššiu kvalitu dodaných prác, ale najmä nový pohľad a myšlienky,“ hovorí Gabriel Tóth, CEO v New School Communications.
„Je to pre mňa veľká zmena, veľmi sa však teším na novú výzvu a kolektív v New School Communications,” dopĺňa Matej Ježko, nový Art Director.