Vtipná ZV kampaň Kit Kat na pozadí ikonickej pesničky I Want to Break Free od kapely Queen.
StoryEditor

Značka KitKat opäť motivuje ľudí, aby si dali prestávku. Aj od skupinových chatov, emailov či notifikácií

08.01.2025, 10:56
Autor:
palpal
  • Celosvetovo známa značka cukroviniek KitKat od spoločnosti Nestlé spustila začiatkom roka svoju najnovšiu reklamnú kampaň.
  • Vtipný spot sa odohráva na pozadí ikonického hitu skupiny Queen „I Want to Break Free“, aby zdôraznil význam kvalitnej prestávky.
  • Slogan „Daj si pauzu, daj si KitKat“ bude v januári zaznievať v televíziách, na sociálnych sieťach a v obchodoch po celej republike.

KitKat chce, aby sme si všetci vedeli dopriať kvalitnú prestávku, ktorá nebude ničím rušená. Reklama, založená na piesni „I Want to Break Free“ od skupiny Queen, ukazuje, ako žijeme vo svete, ktorý si vyžaduje našu neustálu pozornosť, a aké ťažké je vypnúť a poriadne si oddýchnuť.

V reklame muž v rušnom kancelárskom prostredí bojuje s hŕbou papierov, lepiacimi poznámkami a kancelárskou technikou, ktoré sa na neho lepia ako magnety. Na pozadí ikonickej hymny od Queen „I Want to Break Free“ opúšťa kanceláriu v snahe trochu si oddýchnuť. Kancelárske potreby náhle padajú na zem, keď si rozbalí KitKat a krehkú čokoládovú tyčinku rozlomí. Reklama končí sloganom „Daj si pauzu, daj si KitKat“.

Pauzu, prosím, tu kvalitnú

V dnešnej uponáhľanej dobe je odpočinok dôležitejší než kedykoľvek predtým. Výskum, ktorý KitKat uskutočnil v novembri 2023, ukázal, že aj keď ľudia majú pocit, že si dávajú dostatok prestávok, iba 34 percent z nich považuje tieto prestávky za kvalitné. Mnohí cítia, že nemajú kontrolu nad svojím časom, že na nich dolieha tlak, sú zaneprázdnení multitaskingom alebo jednoducho nedokážu vypnúť svoje myšlienky. Výsledkom je, že veľa ľudí svoje prestávky nevyužíva naplno, pretože sú často prerušené alebo roztrieštené.

Manažérka značky KitKat na Slovensku a v Česku, Nikola Skýpalová, o novej kampani hovorí: „Reklama a celá kampaň náš tím doslova pohltila, pretože sa v nej nájde naozaj každý. Tešíme sa, ako prepojenie s celosvetovo známym hitom ‘I Want to Break Free‘ od Queen u Slovákov zarezonuje. V tíme sme sa zhodli, že aj keď si dáme prestávku, nedokážeme sa úplne odpojiť od online či pracovného sveta. Neustále nás vyrušujú skupinové chaty, e-maily či notifikácie. Chceme, aby si ľudia naozaj oddýchli, a v tejto kampani ich k tomu budeme motivovať.“

Značka KitKat je neodmysliteľne spojená s prestávkou na oddych vďaka svojmu ikonickému sloganu „Daj si pauzu, daj si KitKat“.

Vizitka kampane:

KitKat: Daj si kvalitnú pauzu

Klient: Nestlé – KitKat

VP a globálny vedúci KitKat: Chris O‘Donnell

Globálny strategický marketingový a komunikačný vedúci KitKat: Wael Jabi

Kreatívna agentúra: VML UK

Režisér: Randy Krallman & agentúra Smuggler

Produkčná agentúra: Hogarth

01 - Modified: 2024-12-03 09:16:56 - Feat.: 0 - Title: Santa Claus, havária a padajúce žreby. Takto sa začínajú Vianoce v BILLA 02 - Modified: 2024-11-18 08:35:07 - Feat.: 0 - Title: Skontrolujte si pôvod mäsa. Radí Oliver Oswald v novom spote pre HYZU 03 - Modified: 2024-12-05 11:17:25 - Feat.: 0 - Title: Hellmann‘s je oficiálna majonéza Vianoc. Značka to tvrdí vo svojej najnovšej kampani 04 - Modified: 2025-01-08 08:55:51 - Feat.: 0 - Title: GymBeam pre každý šport, hovorí najnovšia kampaň z dielne Darwin & the Machines
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. január 2025 13:22