Nová kampaň GymBeam beží v českých televíziách.
StoryEditor

GymBeam pre každý šport, hovorí najnovšia kampaň z dielne Darwin & the Machines

08.01.2025, 09:29
Autor:
palpal
  • GymBeam spojil sily s bodybuilderom a influencerom Jakubom Enžlom a prichádza s novou televíznou kampaňou.
  • Stratégiu a kreatívny koncept zastrešila slovenská agentúra Darwin & the Machines.
  • Kampaň bola spustená na českom trhu a pobeží od 1. januára do 16. februára. 

GymBeam spustil na českom trhu novú kampaň, ktorá zdôrazňuje, že značka nie je len pre návštevníkov posilňovní. Videospoty s Jakubom Enžlom bežia od 1. januára do 16. februára na Nova Group, YouTube, sociálnych sieťach a webe GymBeam.

Bodybuilder a influencer Jakub Enžl patrí v českom verejnom prostredí k známym menám. Popularizátor posilňovania a youtuber vyhral v roku 2023 cenu Esquire man roka a radí sa k viditeľným propagátorom cvičenia a sebarozvoja.

S GymBeamom spolupracuje dlhodobo a je pre značku prirodzeným spojencom. Bol teda ako hlavná tvár veľkej kampane jasnou voľbou.V spote si zahrali aj ďalší českí influenci, aby kampaň pôsobila na miestnom trhu čo najprirodzenejšie.

Stratégiu a kreatívny koncept zastrešila slovenská agentúra Darwin & the Machines pod vedením kreatívneho riaditeľa Michala Pastiera.

„Komunikačný audit a prieskum zákazníkov ukázal silné stránky značky GymBeam. Od lokálnej i medzinárodnej konkurencie ho odlišuje silná komunitnosť a spájanie sa s tvárami na dlhodobej úrovni. Jednou z najvýraznejších je práve Jakub. GymBeam porastie hlavne vďaka mass marketu, ktorému ponúka široké portfólio produktov. V komunikačnom koncepte sme sa snažili čo najviac zdôrazniť práve tieto dve stránky. Zákazníci spoznajú Jakuba, nezákazníci ocenia príbeh svalnáča, ktorý skúša nové veci vďaka GymBeamu,“ uvádza ku kampani Pastier.

Spusteniu kampane predchádzal prieskum od agentúry Behavio. „Už v prvom kole nám vyšla nadpriemerná brand awareness a aj ďalšie metriky boli výrazne nad trhovým štandardom i konkurenciou,“ pochvaľovala si výsledky Mária Cicmanová, šéfka marketingu GymBeamu.

Hlavná myšlienka kampane je jednoduchá – GymBeam je pre každý šport, či už trávite hodiny v posilňovni, chodíte na jogu, jazdíte na bicykli alebo sa venujete akejkoľvek inej aktivite.

„Cieľom bolo ukázať šírku sortimentu a hlavne zmeniť predsudok, že je GymBeam len pre fitness. To už dávno neplatí. Viac ako 9000 produktov v ponuke je toho dôkazom,“ dopĺňa Cicmanová.

Vizitka kampane:

Stratégia a kreatívny koncept: Darwin & the Machines

Creative director: Michal Pastier

Strategy director: Juraj Pobjecký

Project manager: Martin Blaško

Produkcia: DARQ Studio, Daniel Brogyányi

Režia, strih: Tomáš Řehořek

Kamera: Filip Háje

 

01 - Modified: 2025-01-02 17:36:50 - Feat.: 0 - Title: Hlavnú úlohu v novej veggie kampani Kauflandu hrajú nedeľné rezne 02 - Modified: 2024-11-18 08:35:07 - Feat.: 0 - Title: Skontrolujte si pôvod mäsa. Radí Oliver Oswald v novom spote pre HYZU 03 - Modified: 2024-12-03 09:16:56 - Feat.: 0 - Title: Santa Claus, havária a padajúce žreby. Takto sa začínajú Vianoce v BILLA
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. január 2025 12:47