StoryEditor

Reklamné agentúry sú čoraz viac strategickým partnerom, nie iba dodávateľom služieb

20.01.2025, 09:38
  • Odborníkov z reklamného biznisu sme sa opýtali, aká je súčasná úloha reklamnej agentúry v biznise.  Ako sa mení, čo klienti v porovnaní s minulosťou od reklamky vyžadujú? Ste na to pripravení?
  • Podľa skúseností Petra Packaňa, klienti okrem kreatívnych nápadov vyžadujú aj strategické insighty a technologické inovácie.
  • Michal Hornický hovorí, že klienti chcú cítiť, že agentúre na nich naozaj záleží, a že je pre nich partnerom, nielen dodávateľom služieb.
  • Yolka Udičová tiež potvrdzuje, že agentúra dnes zohráva komplexnejšiu úlohu a partnerstvo s klientom je flexibilnejšie. 
  • Ďalšie podobné články nájdete v špecializovanej prílohe Stratégií Reklamné agentúry 2024, ktorú si môžete stiahnuť v PDF v tomto článku.
image

Martin Pajerský

Martin Pajerský
Teamleader & Account Director Triad
Vývoj slovenskej reklamy v roku 2024 podľa môjho názoru len upevnil trend, keď klienti od reklamných agentúr neočakávajú iba kreatívne výstupy, ale navyše hľadajú strategického partnera s hlbokým pochopením ich biznisu a pozície na trhu.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 96% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-10-27 09:04:24 - Feat.: 0 - Title: Live eventy sú dôležité na budovanie brandu aj získavanie nových obchodných partnerstiev (Anketa Stratégií) 02 - Modified: 2025-07-02 10:07:36 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Aký bol rok 2024 v slovenskej reklame? 03 - Modified: 2025-07-02 10:14:00 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Aké trendy ovládnu v roku 2025 oblasť OOH a DOOH?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 13:02