Štefan Kozák
CEO
CREATIVE PRO
V závislosti od trhu a klientov, samozrejme. Napríklad v Poľsku sú eventy ako aktivácie značiek, media eventy či zákaznícke eventy silno prepojené s celým marketingovým mixom s jasným presahom do digitálu s exaktnými výstupmi, ROI a dátami. U nás platí, že nie je klient ako klient.
Firmy si často jasne uvedomujú, že interné či externé eventy sú nevyhnutnou súčasťou marketingového mixu, avšak otázka znie, či si ich dokážu pri limitovanom budgete aj obhájiť.
Zuzana Danechová
Managing Director
SPICYBROWN
Medzi našimi klientmi je množstvo firiem, ktoré sa usilujú uspieť v konkurenčnom boji o zamestnancov. Aj vďaka live eventom majú zamestnanci pocit, že sa o nich firma stará. Výročné eventy pri príležitosti oceňovania/povýšenia najlepších zamestnancov považujú za nielen formu poďakovania, ale aj motivácie a budovania tímovej atmosféry. Dn...
Zostáva vám 85% na dočítanie.