Líder Agošky, oceňovaný kreatívec Mario Poór (ex-McCANN Prague, Ogilvy Czech, EFFE Praha, Respect APP, MUW Saatchi&Saatchi) k založeniu dodáva: „Po piatich rokoch strávených v Prahe som sa vrátil do Bratislavy a začínam novú kapitolu. Za všetky tie roky som si uvedomil, že najpodstatnejší sú pre mňa ľudia, s ktorými robím. Menej formálna a priateľská atmosféra, ktorá dáva priestor odvážnejším a jedinečným nápadom. Zábavný, ale profesionálny prístup k práci. Verím, že s Agoškou sa rozbieha priestor, kde všetci dokážeme zúročiť svoje bohaté skúsenosti v reklame a kvalitatívne posúvať komunikáciu značiek v holdingu, aj začať spoluprácu s novými značkami.”
Klientami Agošky sú najväčšia slovenská sieť kín CINEMAX pôsobiaca aj v Česku a v Rumunsku, československá distribučná spoločnosť Continental Film, futbalový klub Spartak Trnava a ďalšie. Spoluzakladateľ novej reklamky a šéf marketingu Generations Group Ivan Bobošík objasňuje potrebu vzniku inhouse agentúry: „Chceli sme vytvoriť flexibilný a efektívny tím, ktorý dokonale rozumie našim značkám, ich cieľovým skupinám a dynamike trhu. Interná agentúra nám umožňuje rýchlejšiu realizáciu kampaní, väčšiu kontrolu nad kreatívnym procesom a lepšiu synergiu medzi jednotlivými projektmi. Zároveň dokážeme optimalizovať náklady a efektívnejšie pracovať s dátami, čo nám na trhu poskytuje konkurenčnú výhodu.“
Core tím Agošky ďalej tvorí account directorka Katarína Adamkovič (ex-Respect APP, Wiktor Leo Burnett), senior graphic designéri Kubo Fröhlich (ex-Effectivity, Clockwise, Applepie) a Dominika Mitríková (ex-Hype, Popcorn Advertising, JANDL), a copywriter/ideamaker Michael Papcun (ex-Respect APP, MullenLowe GGK).