To, ako je značka na našom trhu vnímaná, nevychádza len z dobrého motta, efektnej grafiky či prepracovaného PR, ale aj z jej interného prostredia, z ľudí, ktorí ju tvoria, z atmosféry, ktorá z nej vychádza a ktorá v dnešnom svete sociálnych médií a online recenzií veľmi ľahko prezradí, či je autentická a či má potenciál stať sa lovebrandom, vyhľadávaným obchodným partnerom alebo nebodaj aj zamestnávateľom.
Ocenenie pre najatraktívnejších zamestnávateľov na Slovensku Najzamestnávateľ si firmy prevzali už trinástykrát. V 11 kategóriách obhájilo víťazstvo spred roka až 7 zamestnávateľov. V porovnaní s ročníkom 2023 má nových víťazov automobilový priemysel, túto kategóriu ovládol Schaeffler, v oblasti dopravy a logistiky je pre pracujúcich najatraktívnejšia DHL Group, v kategórii IT a telekomunikácie zvíťazil Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia a v lekárskej a zdravotnej starostlivosti vyšiel po sčítaní hlasov víťazne Agel. Pre Schaeffler, DHL Group aj Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia je to premiérový triumf v ankete. Prvenstvá spred roka obhájili Slovenská sporiteľňa, Henkel, McDonald‘s, Lidl, Danucem, Sociálna poisťovňa a Slovenské elektrárne.
Organizátori z Alma Career Slovakia neustále pracujú na zdokonaľovaní ankety. Ročník 2024 prešiel vylepšeniami, ako sú napríklad unikátne hlasy a odhalenie zloženia poroty už v čase hlasovania. Práve unikátne hlasovanie, keď si hlasujúci môže vybrať iba jednu firmu odovzdaním jediného hlasu je výraznou úpravou oproti predošlým ročníkom a jednoznačnejšie ukazuje, kto si ocenenie zaslúži. „Chceli sme zabezpečiť maximálnu transparentnosť. Anketa chce a má byť zrkadlom situácie na trhu práce,“ hovorí Patrícia Valachovičová, vedúca medzinárodného obchodu v Alma Career Slovakia, ktorá zodpovedá za anketu. „Aj v spolupráci s partnermi sme opäť vytvorili rebríček, ktorý je pozitívnym benchmarkom pre firmy, ktoré pôsobia na slovenskom trhu p...
Zostáva vám 85% na dočítanie.