Žijeme v jednom svete, no často prehliadame zásadné rozdiely v tom, ako naše marketingové aktivity vnímajú bežní spotrebitelia a ako ich vidíme my, ľudia z fachu. Sú to dva paralelné svety, ktoré sa v mnohom prelínajú, no zároveň ich delia priepastné rozdiely. V prieskume Stratégií "Paralelné svety", ktorý realizujeme spolu s GroupM, sme si preto dali za cieľ identifikovať tieto rozdiely a podeliť sa o naše poznatky s vami, aby sme sa menej spoliehali na vlastné dojmy a lepšie porozumeli "reálnym ľuďom", a tak efektívnejšie plánovali marketingové stratégie a optimalizovali komunikačné kampane.
Prvá vlna prieskumu sa venuje trom oblastiam: influencer marketing, TV partnerstvá a partnerstvá značiek s rôznymi podujatiami. Názor ľudu budeme zisťovať reprezentatívnym panelovým prieskumom, ale aby sme ho vedeli porovnať s názorom marketérov, potrebujeme pomoc od vás, čitateľov Stratégií. Práve teraz máte jedinečnú príležitosť zapojiť sa a prispieť tak k zblíženiu týchto paralelných svetov.
Prosíme vás preto o vyplnenie krátkeho dotazníka, ktorý nájdete v tomto linku.