StoryEditor

Stávkové kancelárie: Najvýraznejšie kampane uplynulých rokov

20.03.2025, 09:45
  • Vyberáme 9 kampaní, ktoré rezonovali v slovenskom a českom mediálnom priestore.
  • Niektoré zbierali ceny zo súťaží kreativity, PR či médií, iné vzbudzovali kontroverzie.
  • Viac článkov čítajte v prílohe Stávkové kancelárie 2025, ktorá je vložená v marcových Stratégiách. V PDF formáte si ju možete stiahnuť v tomto článku.

Chcem budúcnosť pre zimné športy

Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Klient: Niké
Ocenenie: Zlatý klinec 2024, bronz

Fond pre budúcnosť športu Niké prihliada pri schvaľovaní nových projektov aj na ich environmentálny rozmer. Preto agentúra pri príležitosti Svetového pohára v Jasnej vytvorila vizuál s ambasádorkou Niké – Petrou Vlhovou, ktorý upozorňuje na klimatické zmeny, ktoré ohrozujú budúcnosť zimných športov. Pri tvorbe vizuálu využili viaceré techniky digitálnej kompozície a AI tooly, vďaka ktorým mohli vytvoriť imaginárne prostredie, ktoré znázorňuje dosah klimatických zmien, a to aj bez možnosti fotiť s Petrou Vlhovou.


image

Oslafný dres, TIPOS

Oslafný dres

Agentúra: MullenLowe GGK
Klient: TIPOS, národná lotériová spoločnosť
Ocenenie: Zlatý klinec 2024, shortlist

Juraj Slafkovský rozdáva fanúšikom radosť a okrem toho napríklad aj množstvo podpisov. Tentoraz mu to fanúšikovia vrátili a pripravili mu s TIPOSOM nečakané prekvapenie.


Petra Comeback

Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Klient:
Niké
Ocenenie: Zlatý klinec 2024, shortlist

Úspešné značky stoja pri úspešných športovcoch. Kým sa im darí... Lenže my pri Petre Vlhovej stojíme aj po jej ťažkom páde v pretekoch. Veľkú športovú tragédiu meníme na veľký životný príbeh. Hneď po jej páde začal vznikať unikátny dokumentárny seriál, ktorý prináša pohľad zblízka do Petrinho súkromia, jej rodiny a tímu. Už od samotnej operácie, cez následnú rehabilitáciu, až po súčasný návrat do formy. Filmovo spracované videá s citlivým brandingom umiestňujeme na náš youtubový kanál Niké. Doteraz si ich tu našlo viac ako milión divákov....

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:41:48 - Feat.: 0 - Title: DOXXbet stavia svoju komunikáciu na zábave 02 - Modified: 2025-03-17 10:46:12 - Feat.: 0 - Title: Februárové Hodnotenie Stratégií: O titul TOP práca mesiaca sa podelili THIS IS LOCCO a MullenLowe GGK 03 - Modified: 2025-03-12 12:00:33 - Feat.: 0 - Title: Budgety na reklamu stávkových kancelárií sa za päť rokov zvýšili 7-násobne 04 - Modified: 2025-07-02 09:39:31 - Feat.: 0 - Title: Transparentná regulácia je zárukou zodpovedného trhu s hazardom 05 - Modified: 2025-03-07 08:18:15 - Feat.: 0 - Title: Tri šance na výhru v hre LOTO každý týždeň
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 07:32