Agentúra Galton bude zastrešovať employer branding pre Stredoslovenskú distribučnú. 
StoryEditor

Stredoslovenská distribučná zverila svoj employer branding do rúk GALTON Brands

07.04.2025, 16:16
Autor:
palpal

Brandingová agentúra GALTON Brands si pripisuje ďalší významný úspech. Začala spolupracovať so Stredoslovenskou distribučnou, jedným z kľúčových hráčov v oblasti energetiky na Slovensku, na strategickom budovaní značky zamestnávateľa.

Stredoslovenská distribučná (“SSD”), ktorá zabezpečuje distribúciu elektrickej energie pre viac ako 790-tisíc odberných miest, si vybrala GALTON Brands na základe splnených kritérií odbornosti, kreatívneho prístupu a preukázaných výsledkov v oblasti budovania atraktívnych zamestnávateľských značiek.

„V Stredoslovenskej distribučnej si uvedomujeme, že ľudia sú jadrom nášho úspechu. Chceme nielen prilákať talentovaných profesionálov, ale aj vytvoriť prostredie, kde budú mať priestor rásť, prinášať inovácie a spoluvytvárať energetiku budúcnosti. Spolupráca s GALTON Brands nám pomôže strategicky rozvíjať našu značku zamestnávateľa tak, aby SSD bola nielen stabilným, ale aj inšpiratívnym miestom pre kariérny rast a rozvoj,” povedal Marek Bobák, riaditeľ sekcie ľudských zdrojov Stredoslovenskej distribučnej. .

image

GALTON Brands pokryje celý proces tvorby a implementácie employer brandingovej stratégie SSD.

Cieľom spolupráce je vytvorenie komplexnej employer brandingovej stratégie, ktorá pomôže SSD prilákať a udržať talentovaných profesionálov, zlepšiť internú komunikáciu a posilniť angažovanosť zamestnancov. 

V rámci projektu pokryje GALTON Brands celý proces tvorby a implementácie employer brandingovej stratégie. „Aktuálne prebiehajú workshopy so stakeholdermi a fokusové skupiny so zamestnancami SSD, ktoré nám pomôžu hĺbkovo navnímať aktuálnu situáciu a vnímanie značky. Podrobne sa venujeme aj analýze pracovného trhu, identifikácii silných a slabých stránok zamestnávateľa, ktoré sú nevyhnutnou vstupnou bránou k tvorbe funkčnej komunikačnej stratégie. Po vytvorení stratégie, zadefinovaní kľúčových atribútov značky, akými sú vízia, misia, poslanie, pozicioning či brand idea, navrhneme komplexný kreatívny koncept, ktorý následne za pomoci moderných nástrojov uvedieme do života,” dodáva Andrej Mitáš, CEO GALTON Brands.

image

Komplexnú branding stratégiu SSD vytvorí GALTON Brands.

Agentúra GALTON Brands dlhodobo spolupracuje s renomovanými značkami a pomáha im vytvárať silné a udržateľné identity.  „Sme radi, že môžeme spolupracovať so SSD na tvorbe a implementácii employer brandingovej stratégie, ktorá posilní ich pozíciu ako preferovaného zamestnávateľa v energetickom sektore. Veríme, že spojenie našich skúseností a ich unikátnej firemnej kultúry prinesie silnú a autentickú značku zamestnávateľa." 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2025 16:02