V júni 2024 ste sa po dvojročnej prestávke vrátili do VÚB banky. Hodnotíte to spätne ako dobrý krok? Predsa len, z banky ste odišli, aby ste prijali výzvu viesť marketing Allianz – Slovenská sporiteľňa, no nakoniec ste sa vrátili „na miesto činu“.
Oba kroky hodnotím ako správny krok. Ani na minútu som nezapochyboval, že by to bolo nesprávne. Každý, komu záleží na kvalite práce a chce odovzdať skutočne sto percent, by mal vedieť, kedy a prečo je zmena v kariére potrebná. Ponuka späť bola prekvapením, ale myslím si, že pre obe strany to bolo výhodou.
Na vašej pozícii dlhodobo pôsobila Martina Hrivnáková, ktorá 15 rokov zásadným spôsobom kreovala značku VÚB. V akej kondícii ste našli značku a ako veľmi na nej bol cítiť Martinin rukopis?
Martina zásadne ovplyvnila značku VÚB, ktorou je dnes. Väčšinu času som bol toho súčasťou a viem povedať, že každé obdobie, v ktorom sme v banke pôsobili, bolo špecifické. Čo tieto obdobia zjednodušene spája, je fokus na strategické postavenie a budovanie značky, silný kreatívny koncept a kontinuálne budovanie mediálnej prezencie.
Aké ciele ste dostali hneď na začiatku od vedenia banky? S akými vlastnými výzvami ste pracovali? Čo ste sám považovali za najdôležitejšie pre úvod vašej misie vo VÚB?
Prišiel som akurát do fázy implementácie nových strategických biznis priorít a to je základný kameň pre marketéra, od ktorého sa ideme odraziť. Na to sa napojili ďalšie výzvy, ktoré si počkali v čase, a do toho som pridal aj svoje pohľady a vízie. Na tom všetkom pracujeme a postupne budeme odkrývať karty.
Už pár týždňov po vašom príchode ste vypísali ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.