Banky patria dlhodobo medzi najaktívnejších komunikátorov z prostredia biznisu a pre médiá sú to zásadní spenderi do reklamy. Komunikácia slovenských bánk prechádzala výraznými zmenami, ktoré odrážali zmeny zákazníckeho správania aj technologický pokrok. Kým v 90. rokoch sa sústredili na budovanie svojich pobočiek, postupom času sa ťažisko ich komunikácie a aj predajné kanály presúvali do digitálu. Dnes sa veľká časť operácií rieši online a kamenné pobočky slúžia viac ako konzultačné pracoviská.
Aj preto banky ich hustotu naprieč Slovenskom znižujú. Trendy a preferencie zákazníkov totiž jednoznačne smerujú k mobilným aplikáciám a internetbankingu. Banky postupne implementujú do svojich systémov umelú inteligenciu, chatbotov aj virtuálnych asistentov. Tieto inovácie zvyšujú efektivitu komunikácie aj počty spokojných zákazníkov. V posledných rokoch sa mimoriadne dôležitou stávajú ekologické a spol...
Zostáva vám 85% na dočítanie.