StoryEditor

Michal Svarinský: Dobré eventy nevznikajú náhodou, vždy je za nimi dôsledná príprava

10.06.2025, 10:28
  • Majiteľ eventovej agentúry Institute of Promotion Michal Svarinský hovorí o výzvach slovenského podnikateľského prostredia aj o trendoch zo sveta eventov.
  • S projektom Tyršák si je vlastným klientom s konkurenčnou výhodou a jedinečným výtvorom v portfóliu. 
  • Tyršák sa za 5 rokov premenil na obľúbený kultúrno-komunitný priestor v centre Bratislavy.
  • Umelú inteligenciu využívajú na tvorbu video pozvánok, fotokútikov aj interakcie s návštevníkmi cez AI hostesky.
  • Ekologický prístup je samozrejmosťou – využívajú dažďovú vodu, fotovoltiku, triedia odpad a minimalizujú jednorazové obaly.

V máji sa u vás už piaty raz začal Tyršák – ako tento projekt vnímate v čase? V čom vidíte aj dnes výzvy, ak ide o jeho spravovanie? Sú ambície posúvať projekt ďalej?

Tyršák je koncept pláže na brehu Dunaja, ktorý vznikol revitalizáciou kedysi zanedbanej parkovacej plochy po bývalom Lunaparku v Bratislave. Za päť rokov sa z neho stal pulzujúci open-air priestor, ktorý spája oddych, zábavu a kultúru pre širokú verejnosť. Pre nás má Tyršák zmysel najmä v tom, že vytvára hodnotné a živé miesto pre komunitu a zároveň posúva hranice toho, ako môže vyzerať kvalitný priestor na trávenie voľného času v meste.

Snažíme sa ho neustále vylepšovať – tento rok pribudla napríklad požičovňa bicyklov, rozšírili sme gastroponuku a inovujeme aj program, aby sme návštevníkom prinášali stále nové dôvody, prečo sa vracať. Výzvou je najmä nevyspytateľné počasie, ktoré zásadne ovplyvňuje prevádzku. Minuloročné zničujúce povodne nás výrazne zasiahli a vyžadovali obrovské finančné investície a úsilie. Okrem toho je pre nás kľúčové mať dostatočne pripravený a skúsený personál, aby sme vedeli aj pri vyššej záťaži poskytovať služby v takej kvalite, akú si nastavujeme – a tú chceme neustále zvyšovať.

Je receptom na úspech mať popri krátkodobých eventoch aj vlastný projekt? Asi to nie je pre každého...

Myslím si, že vlastný projekt alebo platforma môže byť pre event...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-29 09:26:30 - Feat.: 0 - Title: V eventovom svete zlepší AI zásadne efektivitu a poskytne organizátorom detailnú analytiku 02 - Modified: 2024-10-16 09:47:38 - Feat.: 0 - Title: Anketa Stratégií: Aké sú najväčšie výzvy eventových agentúr? 03 - Modified: 2024-10-11 09:02:02 - Feat.: 0 - Title: Veľká anketa Stratégií: Je pre eventové agentúry rok 2024 plný príležitostí? 04 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: 0 - Title: Trh eventov sa stabilizuje, ale stále ešte nie sme v predcovidovej ére 05 - Modified: 2024-10-04 10:10:31 - Feat.: 0 - Title: Klienti čakajú od eventoviek vysokú úroveň kreativity. A dnes už každý videl takmer všetko 06 - Modified: 2024-10-09 11:49:52 - Feat.: 0 - Title: Eventy 2024: Aj slovenské podujatia môžu byť svetové
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. jún 2025 10:58