StoryEditor

Veľký český večer v Cannes. Do Prahy ide Grand Prix, ocenený print nafotil slovenský fotograf

16.06.2025, 18:00
  • Na medzinárodnom festivale kreativity v Cannes dnes odovzdali prvé ceny. Strieborná radosť zavládla v českom tábore. A večer absolútny triumf v podobe Grand Prix. 
  • Všetky aktuálne informácie z Cannes sa dozviete v Stratégiách. Sme tu a prinášame vám najdôležitejšie udalosti z TOP marketingového eventu na svete. 
  • Ak chcete čítať prémiový obsah Stratégií na webe, využite našu ponuku 1+1 rok predplatné zdarma. Všetky informácie nájdete tu. 

Česká oslava hneď v prvý deň festivalu. Agentúra VML Prague  získala na festivale v juhofrancúzskom Cannes strieborného leva. Ich práca "Phone Break" pre značku KitKat uspela v kategórii Print & Publishing.  

Porota prestížneho festivalu ocenila všetky tri vizuály z tejto kampane. Táto správa prišla v pondelok popoludní a už večer bola prekonaná. Česi dostali od poroty neuveriteľné Grand Prix. 

image

Phone Break KitKat 2

image

Phone Break KitKat 1

image

Phone Break KitKat 3

O čom je táto kampaň? 

Vo svete, kedy máme telefóny neustále v ruke, nebolo slávno motto "Daj si pauzu, daj si KitKat, nikdy aktuálnejšie. Značka preto prišla s "Phone Breakom". Hravá kampaň trefne poukazuje na to, koľko času trávime pozeraním sa do obrazoviek. 

image

Tor Myhren z Apple: Ľudský dotyk je v ére AI našou superveľmocou

Kampaň šikovne pracuje s ikonickým sloganom, a to ho ani raz neukáže. Namiesto toho zobrazuje situácie, ktoré väčšina z nás dobre pozná. Tým nás vyzýva k tomu, aby sme odložili telefóny a namiesto nich si dali radšej KitKat. 

Ocenená práca má aj výrazný slovenský rukopis, fotil ju Slovák Miro Minarovych, ktorý momentálne žije a pracuje hlavne v Prahe. 

Slovenská reklama zatiaľ bez ceny 

Slováci si zatiaľ v Cannes nepripísali ani jeden shortlist. Šancu majú stále Bubliny od MUW Saatchi & Saatchi vo Filme. A rovnako na svoje hodnotenie čakajú Menštruačné šaty od Istropolitana Ogilvy a Tesco v kategórii Sustainable development. Držíme palce. 

 

01 - Modified: 2025-06-19 10:42:02 - Feat.: 0 - Title: Tor Myhren z Apple: Ľudský dotyk je v ére AI našou superschopnosťou 02 - Modified: 2025-06-17 06:47:04 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions: Sme späť a štartujeme súboj medzi Stratégiami a Wiktor Leo Burnett. Uspeje Lynx alebo Lidl? 03 - Modified: 2025-06-17 06:45:38 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions 2: Kto má väčšie šance na Leva v Cannes? Burger KIng alebo KFC?
01 - Modified: 2025-07-01 14:49:01 - Feat.: - Title: Dominik Mičuda: Raz v živote si musíš ísť overiť, či tvoja práca stojí za to 02 - Modified: 2025-07-01 05:59:24 - Feat.: - Title: Pietro Ščasnovič: V Cannes som zistil, že reklama nemusí byť iba o predaji, môže meniť veci k lepšiemu 03 - Modified: 2025-06-30 07:00:00 - Feat.: - Title: Thalia Earl: Cannes mi dodalo neuveriteľnú energiu a spolupatričnosť v reklamnej komunite 04 - Modified: 2025-06-29 07:00:00 - Feat.: - Title: Vlastimil Mesko: Skúsenosti, ktoré sme získali, majú pre nás nevyčísliteľnú hodnotu 05 - Modified: 2025-06-28 07:00:00 - Feat.: - Title: Patrícia Al-Hadi: Mojich 7 NAJ z Cannes
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. júl 2025 08:55