Česká oslava hneď v prvý deň festivalu. Agentúra VML Prague získala na festivale v juhofrancúzskom Cannes strieborného leva. Ich práca "Phone Break" pre značku KitKat uspela v kategórii Print & Publishing.
Porota prestížneho festivalu ocenila všetky tri vizuály z tejto kampane. Táto správa prišla v pondelok popoludní a už večer bola prekonaná. Česi dostali od poroty neuveriteľné Grand Prix.
O čom je táto kampaň?
Vo svete, kedy máme telefóny neustále v ruke, nebolo slávno motto "Daj si pauzu, daj si KitKat, nikdy aktuálnejšie. Značka preto prišla s "Phone Breakom". Hravá kampaň trefne poukazuje na to, koľko času trávime pozeraním sa do obrazoviek.
Kampaň šikovne pracuje s ikonickým sloganom, a to ho ani raz neukáže. Namiesto toho zobrazuje situácie, ktoré väčšina z nás dobre pozná. Tým nás vyzýva k tomu, aby sme odložili telefóny a namiesto nich si dali radšej KitKat.
Ocenená práca má aj výrazný slovenský rukopis, fotil ju Slovák Miro Minarovych, ktorý momentálne žije a pracuje hlavne v Prahe.
Slovenská reklama zatiaľ bez ceny
Slováci si zatiaľ v Cannes nepripísali ani jeden shortlist. Šancu majú stále Bubliny od MUW Saatchi & Saatchi vo Filme. A rovnako na svoje hodnotenie čakajú Menštruačné šaty od Istropolitana Ogilvy a Tesco v kategórii Sustainable development. Držíme palce.