Tipujeme práce, ktoré v sebe nesú humor, technológie a silné témy. Práce, ktoré majú moc pohnúť ľuďmi, zmeniť biznis alebo jednoducho ukázať, že kreativita stále znamená niečo viac. Sledujte náš battle a tipnite si s nami, ako sa bude vybraným výnimočným kampaniam dariť.
Otázka:
Ktorá z dvojice prác má väčšiu šancu zaujať porotu v Cannes 2025 a priniesť značke a tvorcom reklamy viac a hodnotnejších ocenení?
V záverečnom kole sme postavili Heineken – Pub Succession (Agency: LePub • Publicis Dublin) proti The Times Of India – Ink Of Democracy (Agency: Havas Creative India).
Heineken – Pub Succession
Kampaň Heineken – Pub Succession zobrazuje generačnú výmenu v rodinnom podniku, kde syn preberá tradičný pub ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-19 07:10:52 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions 5: AXA či Bodyform – ktorá z edukatívnych kampaní získa Leva?
02 - Modified: 2025-06-18 07:14:45 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions 4: V dnešnom dueli sa stretli akčné spoty Call of Duty a Heinz
03 - Modified: 2025-06-17 07:24:47 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions 3: Tipujeme práce, ktoré môžu zmeniť hru. Bude to reklama Cheetos alebo Uber Eats?
04 - Modified: 2025-06-17 06:45:38 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions 2: Kto má väčšie šance na Leva v Cannes? Burger KIng alebo KFC?
05 - Modified: 2025-06-17 06:47:04 - Feat.: 0 - Title: Cannes Predictions: Sme späť a štartujeme súboj medzi Stratégiami a Wiktor Leo Burnett. Uspeje Lynx alebo Lidl?