„Nová dátová karta Topka prináša až 20 GB s Clubcard, čo otvára nové možnosti pre všetkých, ktorí milujú dátovanie a chcú naplno využívať potenciál mobilného surfovania. Tento produkt v našom portfóliu chýbal a veríme, že si nájde svojich fanúšikov. Pretože je to práve leto, keď využívame naše dáta naplno – vďaka cestovaniu, festivalom či ďalším aktivitám,“ povedala komunikačná expertka Tesco mobile Lenka Pavlíčková.
Novinku v produktovom portfóliu predstaví aktuálna letná kampaň, pod ktorú sa podpísala agentúra Elite Monday Lovers.
„Ako art director mám na starosti komunikáciu značky Tesco mobile a už nejaký čas ju tvoria traja surikatí 3D námorníci. Aktuálne máme vonku už tretí TV spot a stále platí, že sa snažíme reklamné posolstvo podať s nadhľadom a humorom. Celoanimovaná 3D produkcia je výzva, ale zároveň aj veľká zábava – najmä vďaka výbornej spolupráci s talentovaným tímom zo štúdia Alien. Námorníci už majú vlastný život a s každým spotom sú odvážnejší, takže dúfam že im to ešte chvíľu vydrží," opisuje Head of Art Ivan Tichý, Elite/ML.
Surikatia trojica sa plaví po šírych moriach a vždy na svojich cestách zažíva rôzne dobrodružstvá. Tentokrát narazí na zabudnutého stroskotanca, ktorému sa bude snažiť pomôcť. To, ako to dopadne, si môžete pozrieť v aktuálnom TV spote.
360-ková kampaň je nasadená v ATL, ako aj v BTL od 1. júla 2025. Na výrobe a produkcii spotu sa podieľalo spomínané ALIEN studio v spolupráci s režisérom Martinom Marčekom.
Vizitka TV a online kampaneNázov kampane: U nás na dátach nestroskotáte
Klient: Tesco mobile Slovensko – Lenka Pavlíčková, Veronika Holienková, Veronika Knapová
Agentúra: Elite/Monday Lovers
Creative & Strategy Director: Peter Šurín
Associate Creative Director: Slavomír Artim
Copywriters: Barbora Grič, Slavomír Baran
Art Director: Ivan Tichý, Juraj Vačko
Graphic Designers: Marek Hanko, Lucia Zátopková
Account Director: Roman Breja
Account Manager: Annamária Vajsová
Social Media: Kitti Simon, Thalia Earl
Produkcia: ALIEN studio
Réžia: Martin Marček

