Rodové stereotypy boli dlhé roky pevnou súčasťou marketingu. Reklamy zobrazovali ženy v kuchyni, mužov pri manuálnej práci. Tieto obrazy sa stali natoľko bežné, že sa považovali za „normálne“. Dnes však situácia vyzerá inak – spoločnosť sa mení, nové generácie odmietajú tradičné škatule a očakávajú, že značky budú reflektovať ich hodnoty a rešpektovať diverzitu.
Rodová rovnosť už nie je len otázkou etiky, ale aj dôležitým obchodným faktorom. Ako teda pristupovať k rodovému marketingu v dobe, keď pohlavie prestáva byť jednoznačným ukazovateľom identity?
Čo je to rodový marketing?
Rodový marketing je stratégia, ktorá cielene prispôsobuje produkty, vizuály a posolstvá na základe pohlavi...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

