Slovenské elektrárne si v tendri na svoju kompletnú komunikáciu vybrali agentúru TRIAD Bratislava.
StoryEditor

Keď sa spojí energia a kreativita: Slovenské elektrárne si vybrali TRIAD

28.07.2025, 13:54
Autor:
michmich

Slovenské elektrárne si v tendri na svoju kompletnú komunikáciu vybrali agentúru TRIAD Bratislava. Najväčší výrobca elektriny na Slovensku, ktorý má vo svojom portfóliu 5 jadrových reaktorov, 31 vodných a 2 fotovoltické elektrárne po celej krajine, tak bude mať svoje komunikačné aktivity pod jednou strechou.

Slovenské elektrárne sú firma, ktorá má Slovensko v názve a je pevne spojená s touto krajinou – od východu po západ. Z pohľadu hospodárskych výsledkov sme sa stali vlajkovou loďou ekonomiky tejto krajiny. To dokazuje aj skutočnosť, že ako jediná slovenská spoločnosť boli tento rok už po štvrtýkrát zaradení do prestížneho rebríčka Financial Times a Statista „Európsky klimatický líder“.

image

Slovenské elektrárne si v tendri na svoju kompletnú komunikáciu vybrali agentúru TRIAD Bratislava.

Nakoľko elektrárne zamestnávajú takmer 5000 ľudí bude dôležitou súčasťou komunikácie employer branding, kde agentúra preukázala kompetencie z iných veľkých značiek ako LIDL, Booking.com, O2, VÚB Banka i ďalších. 

„Hľadali sme strategického partnera, s ktorým budeme utvárať a formovať budúce smerovanie našej externej aj internej komunikácie a rovnako tak prezentovať našu spoločnosť moderným a unikátnym spôsobom. Rozhodli sme sa pre TRIAD, pretože ich strategické videnie presne napĺňa naše predstavy o ďalšom posilňovaní značky Slovenských elektrární a taktiež o zvyšovaní akceptácie jadrovej energetiky medzi mladými ľuďmi,“ povedal manažér odboru komunikácie Slovenských elektrární Marek Mikle.

image

Slovenské elektrárne si v tendri na svoju kompletnú komunikáciu vybrali agentúru TRIAD Bratislava.

„Naším cieľom v tendri bolo ukázať, že energia nemusí byť len o megawattoch a reaktoroch, ale o ľuďoch, ktorí ju tvoria aj využívajú. Samotní zamestnanci a vizualita spojená s ich prácou sa stali našim fluent device, ktorý nás nielen odlíši, ale aj ľudskou formou priblíži ľuďom celú túto nádhernú, často až príliš technickú sféru,“ poznamenal Chief Creative & Strategy Officer, TRIAD Martin Woska.

image

Slovenské elektrárne si v tendri na svoju kompletnú komunikáciu vybrali agentúru TRIAD Bratislava.

Nová komunikačná stratégia nie je jedinou novinkou, zmena nastala aj v organizačnej štruktúre Komunikačného oddelenia Slovenských elektrární. Tím vedie Marek Mikle, skúsený manažér s jasnou víziou a dôrazom na strategickú integritu. Externú komunikáciu má pod palcom Martina Rypáková, ktorá prepája značku s verejnosťou. Internú komunikáciu vedie Juraj Kopřiva, s cieľom posilniť angažovanosť a kultúru otvoreného dialógu a hovorkyňou spoločnosti sa stala Lenka Šarláková, ktorá bude hlasom Slovenských elektrární v médiách a verejnom priestore.

Prvé spoločné výstupy TRIADu a Slovenských elektrární sa očakávajú na jeseň 2025, detaily kreatívneho konceptu zatiaľ neprezrádzajú.

image

Slovenské elektrárne si v tendri na svoju kompletnú komunikáciu vybrali agentúru TRIAD Bratislava.

01 - Modified: 2025-09-25 10:48:01 - Feat.: - Title: FUN rádio sa poslucháčom pripomína novou kampaňou: Zapni hity, zapni FUN 02 - Modified: 2025-07-18 08:00:52 - Feat.: - Title: Na trhu vládne frustrácia z tendrov. Klienti a agentúry si často nerozumejú 03 - Modified: 2025-06-03 09:25:40 - Feat.: - Title: Marek Mrázik: Hmla okolo ESG sa vyčistila, agentúry riešia profitabilitu a efektivitu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. november 2025 06:21