Hudobný program na čerpacej stanici odštartuje už v piatok 15. augusta o 18:00, kde sa predstaví DJ Casey Sinclair a v sobotu v rovnakom čase sa o atmosféru postará DJ Makepeace. Oba dni bude program pokračovať do polnoci.
„Lovestream prináša do Bratislavy výnimočnú atmosféru a sme radi, že ju môžeme našim zákazníkom sprostredkovať aj na čerpacej stanici. Párty zóna na Rybničnej je ďalším spôsobom, akým sa chceme pridať k festivalovej nálade a ponúknuť návštevníkom miesto na oddych, občerstvenie za dostupné ceny a hudobnú energiu, a to len pár krokov od centra diania,“ uviedla Tímea Végh Reicher, riaditeľka maloobchodu SLOVNAFT, a.s.
Pre túto príležitosť sa výnimočne zmenia aj otváracie hodiny čerpacej stanice Slovnaft – Rybničná, ktorá sa v piatok a v sobotu premení na nonstop prevádzku. Festivalu sa prispôsobí ponuka sortimentu. K jedlám z bežného menu pribudla v auguste limitovaná ponuka – Lovestream menu v zložení Maxi hot dog a malý radler za 4,49 €. Táto kombinácia v zvýhodnenej cene je dostupná počas celého augusta na všetkých čerpacích staniciach Slovnaft.
Počas príprav a konania festivalu bude predaj palív na čerpacej stanici Slovnaft – Rybničná dočasne obmedzený. Vo štvrtok a v piatok dopoludnia bude k dispozícii len jeden stojan, popoludní sa predaj úplne preruší. V nedeľu o 21:00 sa čerpacia stanica zatvorí, aby sa pripravila na bežné otvorenie a opätovné spustenie prevádzky v pondelok 18. augusta od 6:00 ráno.
Popri párty na čerpacej stanici Rybničná bude Slovnaft prítomný aj priamo v srdci areálu, kde v blízkosti electronic stage vytvorí jedinečnú chill out zónu. Jej dizajn navrhol slovenský scénograf Juraj Kucharek. „Koncept priestoru vychádza z ropného vrtu. Vyvierajúca ropa vytvára akoby kupolu zo žltých lamiel, ktoré poskytujú tieň, prepúšťajú svetlo a jemne sa pohybujú vo vetre. Návštevníci sa tak pocitovo ocitnú v epicentre ropného gejzíru,“ vysvetľuje J. Kucharek. Priestor bude nielen príjemným miestom na oddych pri káve Fresh Corner, ľadových nápojoch, nealko drinkoch či hotdogoch, ale aj pútavým fotogenickým miestom, kde si môžu návštevníci načerpať energiu pre seba, aj pre svoje smartfóny.Partnerstvo Slovnaftu a festivalu Lovestrem dostalo aj novú vizuálnu identitu v podobe loga, v ktorom sa názov spoločnosti upravil do podoby „sLOVEnaft“. Autorom loga je grafický dizajnér Ivan Večerek, laureát grantového programu TNE od spoločnosti Slovnaft a Nadácie CEF. Jeho dizajn sa premietol už do viacerých projektov spoločnosti a teraz aj do vizuálnej identity festivalových aktivít Slovnaftu.

