Druhá vlna kampane od 365.bank „Chcem tento účet“, opäť s humorom, opäť v nových, nečakaných dvojiciach.
StoryEditor

365.bank spúšťa druhú vlnu kampane "Chcem tento účet". Ondrík s Nahálkom sa opäť dostávajú do nečakých vtipných situácií

01.09.2025, 13:33
Autor:
michmich

Divákov čaká séria šiestich nových spotov, ktoré kombinujú situačný humor, svižné tempo a vizuálny kontrast postáv, zhmotnený v Milanovi Ondríkovi a Martinovi Nahálkovi. 

Banka tak pokračuje v koncepte zameranom na jediný produkt – osobný účet od 365.bank a jeho výhody. V hlavných úlohách ďalšej série spotov sa predstaví dvanásť nových, nečakaných dvojíc charakterov, ktoré na prvý pohľad oddeľuje úplne všetko – povolanie, životný štýl, spôsob komunikácie. Divákom sa pár Ondrík s Nahálkom uvedie napríklad v postavách matematika a míma, veštca, údržbára, baču s trhovníkom, či študenta a vodiča. A práve táto rozdielnosť sa stáva zdrojom humoru aj nositeľom hlavnej myšlienky: bežný účet od 365.bank si nájde cestu ku každému.

image

Druhá vlna kampane od 365.bank „Chcem tento účet“, opäť s humorom, opäť v nových, nečakaných dvojiciach.

Druhá vlna plynule nadväzuje na sériu spotov pred letom, pričom vyzdvihuje ďalšie benefity bežného účtu od 365.bank, ako vedenie účtu bez poplatkov, digitálna pôžička do pár minút, prihlasovanie sa pomocou PIE kódu a podobne.

„Pri tvorbe reklamného „sitcomu“ sme od začiatku pracovali s princípom „kontrastu ako pointy“. Kreatívny tím najprv spísal desiatky protikladných dvojíc – od ikonických, až po úplne nepravdepodobné kombinácie – a následne sme vybrali tie, ktoré už v prvých sekundách spotu vzbudzujú u diváka zvedavosť a očakávania. Pri dialógoch sme netlačili na pílu s nasilu vtipnými hláškami, skôr sme sa sústredili na humor a osobité výrazy oboch hercov, ktorých sme nechali hovoriť o benefitoch ich rečou, respektíve rečou postáv,“ vysvetľuje Igor Fekiač, Senior Brand Manager v 365.bank.

Začiatok druhej vlny kampane odštartuje v televízii 1. septembra, nasadená bude tiež v digitále a na sociálnych sieťach. Kampaň pokračuje aj v outdoore, PR komunikácii, pribudnú aj rádio spoty. Banka v rámci kampane predstaví aj interaktívny digitálny citylight v centre Bratislavy.

Vizitka kampane

Klient: 365.bank - Tereza Molnár, Igor Fekiač, Sandra Miskolcziová

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Peter Michalka

Strategy Director: Vladimír Lefík

Art Director: Richard Sokol

Copywriter Senior: Ladislav Macko, Peter Michalka

Account Director: Michal Kopriva

Account Manager: Romana Juhásová 

Produkcia: ReversFilms

Executive producer: Adam Noška

Lineproducer: Soňa Trubačová

Réžia: Tomáš Řehořek

DOP: Martin Chlpík

Herci: Milan Ondrík, Martin Nahálka

01 - Modified: 2025-11-26 10:00:11 - Feat.: - Title: Ženy (ne)patria do Kuchyne, hovorí 365.bank v novej online kampani 02 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku 03 - Modified: 2025-10-28 09:20:32 - Feat.: - Title: 365.bank povolala do tretej vlny kampane rytiera, rappera, rockera, indiána či skejtera 04 - Modified: 2025-10-10 08:40:36 - Feat.: - Title: 365.bank sa zaradila medzi TOP 50 bankových značiek sveta 05 - Modified: 2025-08-21 12:00:22 - Feat.: - Title: Padla prvá klapka krimi seriálu STVR Vraždy v dolinách. Hlavnú úlohu hrá Ján Dobrík
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 09:51