StoryEditor

Allianz olympijskou kampaňou inšpiruje k prekonávaniu sa

04.09.2025, 17:38
Autor:
redred

Ako oficiálny poisťovací partner olympijských a paralympijských hier prichádza poisťovňa Allianz s kampaňou oslavujúcou túžbu po neustálom posúvaní hraníc nielen v športe, ale aj v bežnom živote. Kampaň pripravila agentúra Kreatívna Dvojica.

„Je možné sa neustále prekonávať?“ pýtajú sa športovci samých seba v novej kampani Allianzu. V odpovedi však majú jasno. Aj napriek množstvu dosiahnutých úspechov sa chcú zlepšovať ďalej. Pomáha im v tom aj spoľahlivá poisťovňa, ktorá stojí po ich boku.

V kampani sa ponárame do mysle dvoch slovenských olympionikov: mladého krasokorčuliara Adama Hagaru a kapitána slovenskej parahokejovej reprezentácie Martina Joppu.

image

Olympijská kampaň Allianz.

„Olympiáda a paralympiáda sú prehliadkou najlepších športovcov sveta. Posúvanie hraníc ľudských schopností v zmysle olympijského hesla »Rýchlejšie, vyššie, silnejšie«, je to, čo ich neustále ženie k lepším výkonom. A tie je možné dosiahnuť len vtedy, ak sa športovci odvážia robiť veci bez mentálnych zábran, úplne naplno,“ približuje insight kampane Michal Hornický, CD agentúry Kreatívna Dvojica.

Allianz kampaňou hrdo pripomína svoje dlhoročné partnerstvo s olympijskými a paralympijskými hrami, no svojím posolstvom apeluje aj na bežných ľudí.

Adam Hagara a Martin Joppa sú obdivuhodným príkladom a vzorom silnej vôle a odhodlanosti prekonávať sa. Kampaň však nie je len o podpore vrcholových športovcov a ich výkonoch. Allianz je tu pre všetkých, ktorí sa chcú prekonávať nielen v športe, ale aj v bežnom živote. Či už sa rozhodnú kúpiť si vlastné bývanie, vydajú sa na aute na dobrodružný výlet, prvýkrát vycestujú lietadlom alebo sa odvážia splniť si svoj adrenalínový sen. „Chceme podporiť a povzbudiť všetkých, aby sa nebáli vykročiť zo svojho tieňa a vedeli, že sme tu, aby sme ich chránili“, uvádza vedúci oddelenia marketingu Allianz – Slovenskej poisťovne, Róbert Chudý.

V rámci imidžovej kampane prichádza poisťovňa Allianz aj so súťažou. Každý, kto si do 16. novembra v Allianzi uzatvorí poistenie a zaregistruje sa do súťaže, hrá o výlet na Zimné olympijské alebo paralympijské hry Miláno – Cortina 2026. Allianz vezme na podujatie až 24 klientov.

„Tešíme sa z našej spolupráce na projektoch a kampaniach, ktoré motivujú mladých ľudí k športovým aktivitám, novým zážitkom a zodpovednosti, čím ich pripravujeme na život“, dodal riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – Slovenskej poisťovne Jozef Kruppa.

Kampaň môžete zachytiť v online priestore, v printe aj rádiu.

image

Olympijská kampaň Allianz.

Vizitka kampane:

Klient: Allianz – Slovenská poisťovňa (Róbert Chudý, Kristína Dojčanová)
Agentúra: Kreatívna Dvojica
Creative Director: Michal Hornický, Ivana Hornická Pacoňová
Art Director: Michal Hornický
Copywriter: Ivana Hornická Pacoňová, Dávid Sontág
Account Manager: Nina Kališová
Produkcia: Jánošíci
Réžia, Fotograf: Viliam Jánošík
Producent: Dominika Jánošík
Zvuk a mastering: Bajko

01 - Modified: 2025-11-26 09:57:56 - Feat.: - Title: COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky 02 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 03 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 04 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi 05 - Modified: 2025-10-31 14:47:43 - Feat.: - Title: Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. november 2025 09:51