Cieľom novej spolupráce bude posilniť komunikáciu banky naprieč všetkými segmentmi – od retailu až po firemné bankovníctvo. Agentúra LIKE bude poskytovať služby v oblasti komunikácie s médiami, tvorby kreatívneho PR obsahu pre kampane a pre korporátne témy.
„PR agenda musí flexibilne reagovať na stále sa meniace komunikačné prostredie, či už ide o témy, multimediálne kanály a formáty alebo samotné cielenie. Teší ma, že na nových projektoch budeme spolupracovať so skúseným tímom, ktorý dobre pozná mediálne i biznisové prostredie. Zároveň patrí poďakovanie agentúre House of Comms za dlhoročnú spoluprácu a všetky spoločné projekty, na ktorých sme participovali,“ uviedol Peter Stopiak, riaditeľ odboru Externá komunikácia VÚB banky.
„Úspech v tendri významnej finančnej inštitúcie a jednej z najdôveryhodnejších bánk na Slovensku – VÚB banky nás mimoriadne potešil. Dlhodobo spolupracujeme najmä s retailovými a finančnými klientmi a s ohľadom na skúsenosti tímu z ekonomických médií sú nám témy z oblasti ekonomiky či biznisu veľmi blízke. Na spoluprácu so stabilným a silným partnerom VÚB bankou sme pripravení a tešíme sa na výzvu aj nové úspechy. Veríme, že VÚB banke prinesieme inovatívne pohľady na jej aktivity,“ dodáva Katarína Šutarová, zakladateľka PR agentúry LIKE v Bratislave, ktorá pôsobí na trhu od roku 2011.
Agentúra Like spolupracuje s klientmi ako Tesco Stores SR, XTB či INGKA Centres. Kampaň Tesco Menštruačná chudoba, na ktorej agentúra Like spolupracovala, získala prestížne domáce ocenenia ako PROKOP, HERMES, Zlatý klinec, Digital Pie aj medzinárodné PR ocenenie SABRE Awards 2025 v rámci CEE regiónu.

