StoryEditor

UNIQA v novej kampani pozýva ľudí k spoločnému stolovaniu

11.09.2025, 08:46
Autor:
redred

Veľký prieskum rodín realizovaný agentúrou NMS pre spoločnosť UNIQA ukázal, že až tretina rodín na Slovensku a v Česku spolu pravidelne nejedáva. Práve spoločné stolovanie je pritom jedným z hlavných zdrojov pocitu bezpečia a pohody. UNIQA preto predstavuje kampaň Buďme prítomní, kde hrá hlavnú rolu špeciálny konverzačný obrus.

Ruku na srdce. Kedy ste naposledy ako rodina spoločne jedli za jedným stolom? A aké konverzácie ste pritom viedli s vašimi najbližšími? Po jednoslovných odpovediach na otázky „čo bolo v škole?” resp. „aký si mal/a deň?” ostane väčšinou ticho. „Snažili sme sa vytvoriť niečo, čo nebude len poukazovať na problém, ale aktívne ho riešiť. Preto sme vytvorili jedálenský obrus posiaty desiatkami otvorených otázok, ktoré nás podnecujú k spoločnej diskusii. Chceme, aby boli rodiny čo najviac prítomné,” hovorí Jakub Drobec, riaditeľ pre značku, marketing a komunikáciu UNIQA.

Obrus je možné vyhrať prostredníctvom súťaže na webe budmepritomni.sk, kde si môžu rodiny prečítať články, rozhovory a tipy odborníkov. Nechýba ani prelinkovanie na výsledky veľkého prieskumu rodín. Prečo sa značka UNIQA zhostila práve témy spoločného stolovania?

„Spoločné jedenie máme hlboko zakorenené – kultúrne, možno až geneticky. Robili to celé generácie počas tisícov rokov. Nie je to len o naplnení žalúdka. V prvom rade je to čas, keď je rodina fyzicky spolu – v rovnakom čase na rovnakom mieste, hoci len na pol hodiny,“ vysvetľuje Michal Bača, psychológ z Ligy za Duševné zdravie.

Kampaň podporili známi influenceri zo Slovenska: Fero Joke, Natália Pažická, Kristína Tormová a Alexandra Mamová. „Vyberali sme ľudí, ktorí prinášajú do spoločnosti empatický a tolerantný pohľad, a ktorí reprezentujú rodinu v jej rozmanitých podobách. Spolupráca s nimi dáva hodnotový zmysel obom stranám,“ dopĺňa Jakub Drobec, riaditeľ pre značku, marketing a komunikáciu UNIQA.

image

Vymenme scrollovanie za stolovanie.

Vizitka kampane:

Klient: UNIQA
Agentúra: Mannschaft
Account Manager: Dominika Rjapošová
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas
Copywriter: Adam Jánoš
Art Director: Michal Dubovský, Michal Juráni
Produkcia: Tomáš Tretiník
Režisér: Juraj Zmatek

 

01 - Modified: 2025-12-01 10:15:17 - Feat.: - Title: Slovak Parcel Service predstavil vianočný online spot s Jozefom Vajdom 02 - Modified: 2025-11-26 09:57:56 - Feat.: - Title: COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky 03 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 04 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 05 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. december 2025 09:55