Ruku na srdce. Kedy ste naposledy ako rodina spoločne jedli za jedným stolom? A aké konverzácie ste pritom viedli s vašimi najbližšími? Po jednoslovných odpovediach na otázky „čo bolo v škole?” resp. „aký si mal/a deň?” ostane väčšinou ticho. „Snažili sme sa vytvoriť niečo, čo nebude len poukazovať na problém, ale aktívne ho riešiť. Preto sme vytvorili jedálenský obrus posiaty desiatkami otvorených otázok, ktoré nás podnecujú k spoločnej diskusii. Chceme, aby boli rodiny čo najviac prítomné,” hovorí Jakub Drobec, riaditeľ pre značku, marketing a komunikáciu UNIQA.
Obrus je možné vyhrať prostredníctvom súťaže na webe budmepritomni.sk, kde si môžu rodiny prečítať články, rozhovory a tipy odborníkov. Nechýba ani prelinkovanie na výsledky veľkého prieskumu rodín. Prečo sa značka UNIQA zhostila práve témy spoločného stolovania?
„Spoločné jedenie máme hlboko zakorenené – kultúrne, možno až geneticky. Robili to celé generácie počas tisícov rokov. Nie je to len o naplnení žalúdka. V prvom rade je to čas, keď je rodina fyzicky spolu – v rovnakom čase na rovnakom mieste, hoci len na pol hodiny,“ vysvetľuje Michal Bača, psychológ z Ligy za Duševné zdravie.
Kampaň podporili známi influenceri zo Slovenska: Fero Joke, Natália Pažická, Kristína Tormová a Alexandra Mamová. „Vyberali sme ľudí, ktorí prinášajú do spoločnosti empatický a tolerantný pohľad, a ktorí reprezentujú rodinu v jej rozmanitých podobách. Spolupráca s nimi dáva hodnotový zmysel obom stranám,“ dopĺňa Jakub Drobec, riaditeľ pre značku, marketing a komunikáciu UNIQA.
Vizitka kampane:Klient: UNIQA
Agentúra: Mannschaft
Account Manager: Dominika Rjapošová
Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas
Copywriter: Adam Jánoš
Art Director: Michal Dubovský, Michal Juráni
Produkcia: Tomáš Tretiník
Režisér: Juraj Zmatek

