Kampaň zároveň predstavuje nový dlhodobý komunikačný koncept značky so psami oblečenými vo farebných mikinách, ktoré fungujú ako distinctive brand asset. „V kategórii krmiva pre psy a mačky je veľmi málo značiek s dobre fungujúcimi brand assetmi, keďže je komplikované prísť s niečim, čo je pre kategóriu relevantné a zároveň pre značku naozaj privlastniteľné,“ vraví Matúš Kollár, Strategy&Marketing Director agentúry Somebody&Somebody a dodáva „Majitelia psov chcú v reklame vidieť psy, značky sa preto snažia využiť ako brand asset konkrétne plemeno, čo ale málokedy funguje.“
Agentúra s klientom preto zvolila farebné mikiny ako odlišujúci prvok, s ktorým sa dá výborne pracovať dlhodobo aj v taktických komunikáciách na sociálnych sieťach. „Šlo nám o to, aby si ľudia z našej reklamy odniesli energiu, radosť a úsmev, presne to isté, čo si ich psy odnášajú z misky plnej Louie,“ vraví Radovan Andrej Grežo, Managing&Creative Director Somebody&Somebody.
Spot je okrem televízie nasadený tiež online a na sociálnych sieťach, a to v Česku i na Slovensku.
Vizitka kampane:
Značka: Louie
Agentúra: Somebody&Somebody
Klient: Richard Mareček, Martin Mrva, Martin Ioan Košťál, Nikola Hubáčková
Kreatívny riaditeľ: Radovan Andrej Grežo
Copywriter: Eva Došková, Lucie Gromusová
Art director: Tomáš Želiska
Account director: Barbora Costa
Produkcia: Lars
Casting: Faunafilm
Hudba: Fat Music

