Nová televízna kampaň pre českú značku psieho krmiva Louie.Louie
StoryEditor

V TV spote psieho krmiva Louie tancujú psy od Somebody&Somebody

13.10.2025, 14:39
Autor:
redred

Kreatívna agentúra Somebody&Somebody s produkciou Lars vytvorili novú televíznu kampaň pre českú značku psieho krmiva Louie. Nový spot, ktorý aktuálne beží na českých televíznych staniciach, stavil na zapamätateľnosť: chytľavý song a tancujúce psy v hlavnej úlohe.

Kampaň zároveň predstavuje nový dlhodobý komunikačný koncept značky so psami oblečenými vo farebných mikinách, ktoré fungujú ako distinctive brand asset. „V kategórii krmiva pre psy a mačky je veľmi málo značiek s dobre fungujúcimi brand assetmi, keďže je komplikované prísť s niečim, čo je pre kategóriu relevantné a zároveň pre značku naozaj privlastniteľné,“ vraví Matúš Kollár, Strategy&Marketing Director agentúry Somebody&Somebody a dodáva „Majitelia psov chcú v reklame vidieť psy, značky sa preto snažia využiť ako brand asset konkrétne plemeno, čo ale málokedy funguje.“

image

Nová televízna kampaň pre českú značku psieho krmiva Louie.

Louie

Agentúra s klientom preto zvolila farebné mikiny ako odlišujúci prvok, s ktorým sa dá výborne pracovať dlhodobo aj v taktických komunikáciách na sociálnych sieťach. „Šlo nám o to, aby si ľudia z našej reklamy odniesli energiu, radosť a úsmev, presne to isté, čo si ich psy odnášajú z misky plnej Louie,“ vraví Radovan Andrej Grežo, Managing&Creative Director Somebody&Somebody.

Spot je okrem televízie nasadený tiež online a na sociálnych sieťach, a to v Česku i na Slovensku.

Vizitka kampane:

Značka: Louie
Agentúra: Somebody&Somebody
Klient: Richard Mareček, Martin Mrva, Martin Ioan Košťál, Nikola Hubáčková
Kreatívny riaditeľ: Radovan Andrej Grežo
Copywriter: Eva Došková, Lucie Gromusová
Art director: Tomáš Želiska
Account director: Barbora Costa
Produkcia: Lars
Casting: Faunafilm
Hudba: Fat Music

01 - Modified: 2025-12-01 10:15:17 - Feat.: - Title: Slovak Parcel Service predstavil vianočný online spot s Jozefom Vajdom 02 - Modified: 2025-11-26 09:57:56 - Feat.: - Title: COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky 03 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 04 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 05 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2025 08:10