Nová kampaň SLOVAKIA TRAVEL spája príbeh krajiny so zážitkom a emóciouSlovakia Travel
StoryEditor

Nová kampaň SLOVAKIA TRAVEL spája príbeh krajiny so zážitkom a emóciou

15.10.2025, 15:14
Autor:
palpal

Národná organizácia pre propagáciu cestovného ruchu SLOVAKIA TRAVEL spúšťa novú kampaň, ktorá ukazuje Slovensko ako krajinu, ktorú netreba len vidieť, ale predovšetkým cítiť. Cieľom je predstaviť Slovensko ako destináciu plnú zážitkov, autenticity a rovnováhy. Miesto, kde sa návštevník cíti vítaný a v harmónii s ľuďmi i prostredím.

„Chceme, aby si ľudia zo Slovenska odniesli viac ako len fotografie. Aby mali pocit, že tu našli niečo, čo im chýbalo – pokoj, rovnováhu, spojenie s prírodou. To je to, čo robí našu krajinu jedinečnou,“ uviedol Matej Fekete, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL.

Emócia ako kľúč komunikácie

SLOVAKIA TRAVEL stavia v aktuálnej kampani na princípe, že najlepšia reklama krajiny vzniká prirodzene – prostredníctvom osobnej skúsenosti. Kampaň preto ukazuje Slovensko ako miesto, kde sa spájajú autenticita, príroda a vnútorný pokoj. Pracuje s poetickými obrazmi, ktoré spájajú prežívanie, ukazuje krajinu, ktorá sa vás dotkne, nie preto, že je len krásna, ale preto, že v nej nájdete niečo, čo ste hľadali.

Kampaň bude nasadená  v 360° mediamixe s využitím offline aj online médií, prezentácii na veľtrhoch a výstavách. Prvýkrát sa v novom vizuále verejnosti predstavila len pred pár dňami na prestížnom veľtrhu Tour Salon v poľskej Poznani, kde bola SLOVAKIA TRAVEL ocenená ako „spoločnosť so stánkom, ktorý najviac vyhovuje realizácii novodobého EXPO marketingu“.

 „Toto ocenenie nás veľmi potešilo. Potvrdilo, že moderný prístup k prezentácii Slovenska – založený na emócii a príbehu, dokáže zaujať aj v medzinárodnej konkurencii,“ dopĺňa Matej Fekete, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL.

V týchto dňoch sa spúšťa komunikácia 20-sekundových video-spotov určených primárne pre digitálne prostredie, ktoré zachytávajú Slovensko cez detaily.

„Zážitok a emócia sa stávajú univerzálnym jazykom. V komunikácii krajiny preto nepredávame len miesta, ale pocity, ktoré si návštevník odnesie. A tie sú na Slovensku skutočné,“ uzatvára Matej Fekete.

Novým kreatívnym partnerom SLOVAKIA TRAVEL je Mayer-McCann Erickson

Kreatívnym partnerom SLOVAKIA TRAVEL sa stala renomovaná agentúra Mayer-McCann Erickson (MME), ktorá patrí medzi najúspešnejšie reklamné spoločnosti na Slovensku a je súčasťou prestížnej globálnej siete McCann Erickson Worldwide.

Spolupráca s MME prináša do komunikácie Slovenska nové a inovatívne nápady, ktoré pomôžu posilneniu imidžu krajiny doma aj v zahraničí a predstavia Slovensko ako destináciu, ktorá dokáže osloviť a zaujať všetkých cestovateľov a turistov.

„S Mayer-McCann Erickson získavame partnera, ktorý spája silnú kreativitu, skúsenosti z globálnych trhov a detailnú znalosť domáceho prostredia. Verím, že spoločne dokážeme Slovensko predstaviť svetu ešte atraktívnejším spôsobom,“ uviedol Matej Fekete, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL.

Slovensko je bezpečná a moderná destinácia s unikátnym prírodným dedičstvom, kultúrou a autentickými príbehmi. Nová spolupráca má tieto hodnoty premeniť na vizuálne silnú, emočne presvedčivú komunikáciu, ktorá bude dlhodobo rozvíjať značku Slovenska.

„Slovensko si zaslúži byť vnímané ako moderná, inšpiratívna a hrdá krajina. Naším cieľom je vytvoriť komunikáciu, ktorá osloví zahraničných návštevníkov a zároveň posilní hrdosť domácich. Spojením kreativity a autentického príbehu Slovenska dokážeme vytvoriť komunikáciu, ktorá bude dlhodobo inšpirovať,“ dodal Aleš Kohút, výkonný riaditeľ Mayer-McCann Erickson.

Vizitka kampane

Klient: SLOVAKIA TRAVEL – Synaková Veronika, Lenka Čížová
Agentúra: Mayer-McCann-Erickson
Creative Director: Peter Blaho
Art Director: Miroslava Hennel Králiková
Copywriter: Richard Klvač
Account Director: Barbora Maťašeje
Account Manager: Barbora Kapustová
Produkcia: Globe Production
Režisér: Martin Marček
Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnoci

01 - Modified: 2025-11-26 09:57:56 - Feat.: - Title: COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky 02 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 03 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 04 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi 05 - Modified: 2025-11-05 08:40:07 - Feat.: - Title: Chceme ukazovať Slovensko cez ľudí, miesta a zážitky, nie cez slogany
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. november 2025 11:12