„Chceme, aby si ľudia zo Slovenska odniesli viac ako len fotografie. Aby mali pocit, že tu našli niečo, čo im chýbalo – pokoj, rovnováhu, spojenie s prírodou. To je to, čo robí našu krajinu jedinečnou,“ uviedol Matej Fekete, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL.
Emócia ako kľúč komunikácie
SLOVAKIA TRAVEL stavia v aktuálnej kampani na princípe, že najlepšia reklama krajiny vzniká prirodzene – prostredníctvom osobnej skúsenosti. Kampaň preto ukazuje Slovensko ako miesto, kde sa spájajú autenticita, príroda a vnútorný pokoj. Pracuje s poetickými obrazmi, ktoré spájajú prežívanie, ukazuje krajinu, ktorá sa vás dotkne, nie preto, že je len krásna, ale preto, že v nej nájdete niečo, čo ste hľadali.
Kampaň bude nasadená v 360° mediamixe s využitím offline aj online médií, prezentácii na veľtrhoch a výstavách. Prvýkrát sa v novom vizuále verejnosti predstavila len pred pár dňami na prestížnom veľtrhu Tour Salon v poľskej Poznani, kde bola SLOVAKIA TRAVEL ocenená ako „spoločnosť so stánkom, ktorý najviac vyhovuje realizácii novodobého EXPO marketingu“.
„Toto ocenenie nás veľmi potešilo. Potvrdilo, že moderný prístup k prezentácii Slovenska – založený na emócii a príbehu, dokáže zaujať aj v medzinárodnej konkurencii,“ dopĺňa Matej Fekete, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL.
V týchto dňoch sa spúšťa komunikácia 20-sekundových video-spotov určených primárne pre digitálne prostredie, ktoré zachytávajú Slovensko cez detaily.
„Zážitok a emócia sa stávajú univerzálnym jazykom. V komunikácii krajiny preto nepredávame len miesta, ale pocity, ktoré si návštevník odnesie. A tie sú na Slovensku skutočné,“ uzatvára Matej Fekete.
Novým kreatívnym partnerom SLOVAKIA TRAVEL je Mayer-McCann Erickson
Kreatívnym partnerom SLOVAKIA TRAVEL sa stala renomovaná agentúra Mayer-McCann Erickson (MME), ktorá patrí medzi najúspešnejšie reklamné spoločnosti na Slovensku a je súčasťou prestížnej globálnej siete McCann Erickson Worldwide.
Spolupráca s MME prináša do komunikácie Slovenska nové a inovatívne nápady, ktoré pomôžu posilneniu imidžu krajiny doma aj v zahraničí a predstavia Slovensko ako destináciu, ktorá dokáže osloviť a zaujať všetkých cestovateľov a turistov.
„S Mayer-McCann Erickson získavame partnera, ktorý spája silnú kreativitu, skúsenosti z globálnych trhov a detailnú znalosť domáceho prostredia. Verím, že spoločne dokážeme Slovensko predstaviť svetu ešte atraktívnejším spôsobom,“ uviedol Matej Fekete, generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL.
Slovensko je bezpečná a moderná destinácia s unikátnym prírodným dedičstvom, kultúrou a autentickými príbehmi. Nová spolupráca má tieto hodnoty premeniť na vizuálne silnú, emočne presvedčivú komunikáciu, ktorá bude dlhodobo rozvíjať značku Slovenska.
„Slovensko si zaslúži byť vnímané ako moderná, inšpiratívna a hrdá krajina. Naším cieľom je vytvoriť komunikáciu, ktorá osloví zahraničných návštevníkov a zároveň posilní hrdosť domácich. Spojením kreativity a autentického príbehu Slovenska dokážeme vytvoriť komunikáciu, ktorá bude dlhodobo inšpirovať,“ dodal Aleš Kohút, výkonný riaditeľ Mayer-McCann Erickson.
Vizitka kampane
Klient: SLOVAKIA TRAVEL – Synaková Veronika, Lenka Čížová
Agentúra: Mayer-McCann-Erickson
Creative Director: Peter Blaho
Art Director: Miroslava Hennel Králiková
Copywriter: Richard Klvač
Account Director: Barbora Maťašeje
Account Manager: Barbora Kapustová
Produkcia: Globe Production
Režisér: Martin Marček
Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnoci

