Prečo je podľa vás výhodné využívať kiná na organizovanie podujatí?
Kinosála je sama osebe krásny priestor a bola by škoda využívať ju iba na premietania. Ponúka pohodlné sedenie, veľké plátno, takže sa prirodzene hodí aj na konferencie, prezentácie či iné podujatia – či už komerčné, verejné alebo aj súkromné. Navyše je cenovo dostupná, takže nie je prekvapením, že sa u nás konajú aj eventy. Momentálne robíme 300 až 350 eventov ročne, no kapacitne by sa dalo aj viac.
Aké typy eventov sa u vás najčastejšie konajú?
Medzi naše vlastné eventy patrí napríklad Babská jazda, Rodinné nedele, rôzne tematické podujatia či predpremiéry. Tie však tvoria len približne 10 percent z celkového počtu eventov. Prevažnú časť tvoria komerčné akcie veľkých klientov ako sú banky, poisťovne, automobilky, farmaceutické a telekomunikačné firmy a podobne. Ide o pestrý mix klientov, ktorých oslovuje možnosť skĺbiť konferenciou či prezentáciu so zábavou a ponúknuť účastníkom zážitok a získať tak ich pozornosť hneď od začiatku.
Sú nejaké typy podujatí, ktoré sa u vás zatiaľ organizujú zriedkavo, ale vidíte v tom potenciál?
Určite áno. Môže to byť napríklad uvádzanie nových produktov. Viem si predstaviť, že automobilové spoločnosti by u nás mohli mať veľmi efektné predstavenia nových modelov. Aj teraz máme v našich priestoroch na Boroch vystavené auto a pôsobí to výborne. Okrem toho u nás vystupovali aj mená ako Fragile, Kali, Rytmus, ale aj detské skupiny Spievankovo alebo Paci Pac. Vieme teda bez problémov zabezpečiť aj koncerty alebo hudobné vystúpenia
Zostáva vám 85% na dočítanie.

