365.bank prináša tretiu vlnu kampane „Chcem tento účet“.365.bank
StoryEditor

365.bank povolala do tretej vlny kampane rytiera, rappera, rockera, indiána či skejtera

28.10.2025, 08:17
Autor:
palpal

Ani tentokrát nechýba obľúbená herecká dvojica Milan Ondrík a Martin Nahálka, no v ešte odvážnejších kostýmoch a nečakanejších charakteroch. Nová séria 5 spotov nesie rovnakú pointu: všetci „chcú tento účet“.

Nová séria opäť stavia na kontraste postáv, situačnom humore a svižnom tempe, ktoré sa v predošlých vlnách osvedčili. Zároveň však pridáva ďalšiu vrstvu – ikonickosť postáv a hravosť s historickými či popkultúrnymi archetypmi. Postavy, ktoré by sa nikdy nestretli, tu nachádzajú spoločný záujem o výhody osobného účtu od 365.bank.

„V tretej vlne pokračujeme v princípe kontrastu, no posúvame ho do ešte nápaditejšieho a zábavnejšieho priestoru. Postavy ako Shakespeare či rytier v brnení nie sú len efektným vizuálom, v spojení s modernejším protipólom vytvárajú nové, komické situácie, v ktorých sa benefity nášho účtu komunikujú prirodzene a pútavo,“ vysvetľuje Igor Fekiač, Senior Brand Manager v 365.bank.

Rovnako ako v predchádzajúcich fázach kampane, aj teraz sa 365.bank zameriava na svoj vlajkový produkt – osobný účet. Spoty sú opäť krátke, dynamické, s dôrazom na vizuálny humor a herecký prejav, všetko s pre 365-ku typickým mintovým pozadím.

Kampaň štartuje 27. októbra a bude nasadená naprieč televíziou, digitálnymi kanálmi, sociálnymi sieťami, outdoorom, PR komunikáciou a v rádiu. Okrem tradičných mediatypov si na zastávke MHD na Račianskom mýte v Bratislave budú môcť okoloidúci vyskúšať komunikáciu s interaktívnym citylightom, ktorý im umožní odfotiť sa s hlavnými protagonistami reklamných spotov vo virtuálnych kostýmoch.

„Tretia vlna našej kampane je dôkazom, že aj bankový produkt môže byť zábavný a zapamätateľný. Pracovali sme s rovnakým tímom, ako v predchádzajúcich vlnách – režisérom Tomášom Řehořekom, kreatívnym tímom z Wiktor Leo Burnett a produkciou Revers Film. Dvojica Ondrík – Nahálka opäť ukazuje svoj herecký rozsah a dôvtip, pričom každá postava je svojím spôsobom bizarná, no stále ľudská. Práve v tom je sila tejto kampane na účet, ktorý si nájde cestu ku každému,“ uzatvára Igor Fekiač.

Vizitka kampane

Klient: 365.bank - Tereza Molnár, Igor Fekiač, Sandra Miskolcziová
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Peter Michalka
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Richard Sokol
Copywriter Senior: Ladislav Macko, Peter Michalka
Account Director: Michal Kopriva
Account Manager: Romana Juhásová 
Produkcia: Revers Films
Executive producer: Adam Noška
Line producer: Soňa Trubačová
Réžia: Tomáš Řehořek
DOP: Martin Chlpík
Herci: Milan Ondrík, Martin Nahálka

01 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 02 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 03 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi 04 - Modified: 2025-10-31 14:47:43 - Feat.: - Title: Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka 05 - Modified: 2025-10-29 10:26:34 - Feat.: - Title: O2 prináša na Vianoce najväčšie 5G pokrytie a posolstvo, ktoré prekoná každý signál: LÁSKU
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2025 21:52