Ako by si sa predstavil? Kto vlastne si a čomu sa aktuálne venuješ?
Dlho som sa nevedel presne opísať, ale keďže túto otázku dostávam pomerne často, zhrnul by som to pod pojem „kreatívec“. Pôsobím ako kreatívec v hudobnom, módnom, reklamnom a aktuálne aj v športovom priemysle.
Aké miesto má dnes zážitok v marketingu? Ako s ním pracovať, aby oslovil publikum, vyvolal emócie a prepojil tradičné aj moderné formy komunikácie?
Samozrejme, veľmi to záleží od produktu alebo služby, ktorú chceme marketingovo komunikovať. Nie každý produkt je podľa mňa vhodný na to, aby sa predával zážitkovou formou. V mojom prípade je to však iné. Často predávam celý svoj životný štýl alebo veci, ktoré sú jeho súčasťou, takže pre mňa je zážitková forma marketingu priam povinnosťou.
Celý môj marketing prechádza cez pocit, cez to, ako dané veci reálne žijem. Práve cez eventy a osobné zážitky sa snažím docieliť, aby bola reklama dôveryhodná a mala potrebnú kredibilitu. Je to absolútne podstatné.
Ktoré značky ťa najčastejšie oslovujú a ako sa rozhoduješ, do ktorých projektov sa pustíš?
Mám veľmi aktuálny príklad. Len pred dvoma hodinami som dostal spätnú väzbu od klienta, ktorému som posielal pripravené video. Napísal mi, že video je príliš komerčné a profesionálne. Jeho predstava bola, že by malo byť viac „špinavé“ a autentické – v podstate bolo až pr...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

