Česká reklama pred pár týždňami oslávila nevídaný úspech. Reklamná agentúra VML priviezla do Prahy Grand Prix z najprestížnejšej kreatívnej súťaže sveta - Cannes Lions. Je tento triumf prenosný aj na Slovensko? Iva Welker, CEO spolu s kreatívnym riaditeľom VML Czechia Jackom Barrowom prezradia, ako kampaň vznikla a čo pre nich znamená táto výnimočná cena. „Univerzálny recept nečakajte. Ale ukážeme vám, ako sa dá v pražskej kancelárii vyhrať globálny tender, ako premýšľa tím, ktorý ide na maximum a prečo o kampani pre KitKat hovoríme, že nebola ani tak brave, ale skôr confident," pozýva Iva Welker. Príďte si ich vypočuť, určite to bude stáť za pozornosť.
Už isto viete, že Stratégie si tento rok pripomínajú 30 rokov na trhu. A pri tejto príležitosti pripravil Michal Vyšinský, Business Development Director, agentúry 2muse výber tých najlepších a najikonickejších reklám posledných desaťročí. Budeme pátrať po tom, čo ich spája, prečo fungovali a prečo si ich pamätáme dodnes.
Herný priemysel patrí medzi najrýchlejšie rastúce segmenty zábavy. Značkám ponúka unikátnu príležitosť, ako osloviť široké a angažované publikum. Inzerenti si na gamingových platformách môžu efektívne budovať povedomie o značky a zvyšovať interakcie. Všetci chcú byť tam, kde sú spotrebitelia. A tých je čoraz viac práve vo svete hier. O tejto téme budeme podrobne hovoriť aj na Stratégie Fórum. A to s expertom agentúry Yvents Karolom Cagáňom. Ak chcete vedieť, ako uspieť v tomto svete, pozrite si náš nedávny rozhovor.
Namiesto pasívnych posolstiev chcú byť značky súčasťou zážitkov svojich zákazníkov. Vstupujú do festivalov, spájajú sa so športovými podujatiami, tvoria interaktívne inštalácie a ohromujúce aktivácie. Prostredníctvom nich si vytvárajú emocionálnu väzbu a trvalejší vzťah. Je experience marketing cesta pre každého? Ako merať jeho výsledky a kedy už je príliš drahý? Oplatí sa zážitok naozaj viac ako spot? Michal (Yaksha) Novotný povie svoju skúsenosť.
Zákazníci sa menia, lojalita sa nenosí, predáva iba relevantnosť. Podľa Jany Tužinskej, managing directorky OMD Slovakia sa treba inak pozerať na signály trhu, prežiť turbulencie a ostať značkou, ktorú si ľudia vyberú znova a znova. Ako? Dozviete sa už 30. septembra na konferencii Stratégie Fórum.
Lístky na podujatie sú stále k dispozícii. Kompletný program marketingového, mediálneho aj digitálneho stage nájdete TU.
Tešíme sa na vás.

