Tereza Molnár sa na konferencii STRATÉGIE FÓRUM 2025.Mafra Slovakia/ Mirka Spodniaková
StoryEditorTereza Molnár: Dôležité je počúvať klientov a sústrediť sa na ich reálne potreby
- Tereza Molnár, Head of Brand Communication & CX v 365.bank, na konferencii STRATÉGIE FÓRUM hovorila o tom, že cesta k dôvere v bankách vedie cez kvalitnú zákaznícku skúsenosť a ľudský prístup.
- Polarizácia spoločnosti a kríza dôvery ohrozujú reputáciu bánk, ale transparentnosť a inovácie dokážu tieto výzvy zmierniť.
- Systematická edukácia klientov o produktoch, financiách a kybernetickej bezpečnosti je dnes kľúčová.
- Hybridný model služieb kombinuje pohodlie digitálnych nástrojov s nevyhnutnou osobnou interakciou pre starších a konzervatívnych klientov.
- Odvážna, neformálna komunikácia pomáha prekonávať bariéry tradičných bánk a budovať dôveru od prvého kontaktu.
- Start-upy si dôveru musia budovať postupne, sústredením sa na jeden výnimočný produkt a autentickú kvalitu služieb.
V bankovníctve, sektore postavenom na správe celoživotných úspor a finančnej budúcnosti miliónov ľudí, je dôvera tou najcennejšou menou. V ére rastúcej spoločenskej polarizácie a celkovej krízy dôvery však tento vzácny kapitál zostáva mimoriadne krehký a neustále vystavený skúške. Ako si môže banka udržať dôveru klientov a zároveň budovať svoju značku a lojalitu? Inovatívny prístup k tomuto problému odhalila Tereza Molnár, Head of Brand Communication & CX v 365.bank, na konferencii STRATÉGIE FÓRUM. Podľa jej skúseností vedie cesta k modernej dôveryhodnosti cez kvalitnú zákaznícku skúsenosť, odvahu spochybňovať zaužívané pravidlá a predovšetkým cez ľudský prístup.
Zákaznícka skúsenosť ako pilier dôvery
„Polarizácia a politické zasahovanie dôveru v bankový sektor neustále testujú a naratív o ‘zlých kapitalistických bankách‘ tu pretrváva celé desaťročia. Finančné inštitúcie sa však už naučili na to reagovať – či už cez dôraz na kv...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-23 08:04:00 - Feat.: 0 - Title: Soňa Lexmanová: Piliermi dôveryhodnosti sú konzistentnosť, transparentnosť a empatia
02 - Modified: 2025-10-10 08:40:36 - Feat.: 0 - Title: 365.bank sa zaradila medzi TOP 50 bankových značiek sveta
03 - Modified: 2025-09-01 11:56:45 - Feat.: 0 - Title: 365.bank spúšťa druhú vlnu kampane "Chcem tento účet". Ondrík s Nahálkom sa opäť dostávajú do nečakých vtipných situácií
01 - Modified: 2025-10-30 13:18:54 - Feat.: - Title: Yaksha: Pekné a štylizované kampane fungujú menej, marketingu vládne "trashový" obsah
02 - Modified: 2025-10-30 09:05:09 - Feat.: - Title: Tomáš Palovský: Dôvera sa nerodí z rychlých kampaní, ale z dlhodobého záväzku
03 - Modified: 2025-10-23 08:04:00 - Feat.: - Title: Soňa Lexmanová: Piliermi dôveryhodnosti sú konzistentnosť, transparentnosť a empatia
04 - Modified: 2025-10-10 18:46:22 - Feat.: - Title: Gaming je novým bojiskom o pozornosť a dôveru publika
05 - Modified: 2025-09-30 14:00:07 - Feat.: - Title: Stretégie forum 2025: Vystrelil záujem o video. V SVOD formáte to bolo až cez 200 percent