Louženská vo svojich prácach skúma, ako sa mení správanie ľudí, akým spôsobom technológie pretvárajú naše spotrebiteľské i sociálne návyky, a ako spoločnosti – veľké i malé – môžu na tieto zmeny reagovať. Jej prednáška na Biznis konferencii Slovenskej sporiteľne priniesla víziu marketingu do roku 2030, – a to nielen ako technologickej disciplíny, ale ako hlbšieho pohľadu na zmeny správania a myslenia zákazníkov.
Je 5 rokov ďaleko alebo blízko?
„Keď čítam reporty alebo sa bavím s klientmi, tak niektorí mi hovoria, že do roku 2030 sa nič nezmení. Iní zase tvrdia, že svet bude úplne iný,“ hovorí Louženská a pripomína, čo sa udialo za posledných 5-6 rokov v spoločnosti. „Od videí na TikToku, v ktorých tancovali teenageri, sme sa posunuli do stavu, že tieto videá ovplyvňujú, kto sa stane našim prezidentom alebo premiérom a kreatívna ekonomika sa stala obrovským biznisom. Za päť rokov sme objavili, čo je to pandémia a prečo musíme mať doma rúška.“
Každá generácia si myslí, že žije uprostred najväčších zmien v histórii. Mysleli si to naši rodičia, keď dostali do rúk prvé mobilné telefóny, starí rodičia, keď si kupovali prvé televízory aj naši pra-pra predkovia pri prvej skutočnej knihe. „Myslím si to aj ja. Ale na rozdiel od nich si to nemyslím dvakrát za...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

