V Prahe sa stretlo 1 300 výskumníkov, marketérov a inovátorov z celého sveta, aby spoločne hľadali alebo, vyjadrené v terminológii samotného kongresu, „reimaginovali“ budúcnosť celého sektora. Medzi účastníkmi kongresu boli ľudia z prieskumných agentúr, insight manažéri globálnych aj lokálnych spoločností, dodávatelia technológií, inovatívne startupy aj vedci zo svetových univerzít. Téma kongresu „Reimagine!“ nebola len sloganom; bola výzvou na prehodnotenie tradičných prístupov v ére, keď umelá inteligencia, veľké množstvá dát a rýchlo sa meniace spotrebiteľské správanie úplne pretvárajú pravidlá hry.
Tým, že Praha je slovenským marketérom blízka geograficky aj mentálne, do Prahy zavítala rekordná návšteva 20 slovenských účastníkov kongresu, z čoho väčšinu tvorili zástupcovia klientov. Veľkosť a pestrosť našej slovenskej „delegácie“ spontánne ocenil aj výkonný riaditeľ ESOMAR-u Joaquim Bretcha počas svojho otváracieho príhovoru pred celým kongresovým publikom. Kongres však nebol len o prednáškach – bol to celý veľmi živý ekosystém networkingových stretnutí, výstavy nových technologických riešení, večerných spoločenských podujatí a neformálnych diskusií, ktoré sa konali na ikonických miestach, ako je palác Žofín na Vltave.
V čase, keď globálna ekonomika čelí výzvam: inflácia, geopolitické napätia a klimatické...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

