Vianočná reklama COOP Jednota
StoryEditor

S vianočnými reklamami sa roztrhlo vrece. COOP Jednota povie o Vianociach konečne pravdu

24.11.2022, 12:39
Autor:
redred

Nie je tajomstvom, že obdobie Vianoc je pre retailové reťazce kľúčové. Niekto staví na istotu a investuje do kampane veľký budget. Ak je však kreatíva zapamätateľná a celkovo vydarená, Vianoce sa nemôžu nepodariť bez ohľadu na rozpočet.

Tento prístup zvolila aj reklamná agentúra JANDL. Aký je teda insight ich vianočnej kampane na spotrebiteľskú súťaž COOP Jednoty? Všetci sa tešia na Vianoce a s nadšením spomínajú na tie predošlé. Zo spomienkového optimizmu by sa dalo zamiesiť hutné cesto na medovníky. Dôkazom tohto fenoménu je aj honelník známy z predošlých kampaní. Nostalgia ním máva viac ako puberta s teenagerom a každá jeho sentimentom osladená spomienka konfrontovaná s realitou vytvára príležitosť pre vtipné situácie.

Pointa televízneho spotu však všetky zobrazené zábavné spomienky strčí do vrecka, alebo presnejšie – do kufra. Nová budúca spomienka je totiž dôkazom, že veci občas dopadnú ináč ako očakávame a záleží od nás, ako sa s tým vysporiadame. Presne, ako to na Vianoce býva, či sa nám to páči alebo nepáči.  Veríme však, že vianočná kampaň COOP Jednoty sa vám páčiť bude.

Kampaň pre COOP Jednotu pripravila reklamná agentúra JANDL. Prostredníctvom konceptu "Bača a honelník" komunikuje posolstvá klienta vo forme zábavných príbehov nielen zo salaša už 14 rokov. Výrobu spotu zabezpečila produkčná spoločnosť KIMONO (Powered by JANDL).

 

Vizitka kampane:

Klient: COOP Jednota

Agentúra: JANDL

Creative Director: Ján Fajnor

Art Director: Pavel Gajdoš

Copywriter: Karol Thiry

Stratég: Jakub Kováč

Account Director: Rastislav Kuttner

Account Executive: Martin Hudák

Media planners: Matej Macho

Produkcia: Kimono

01 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 02 - Modified: 2024-03-05 13:54:16 - Feat.: - Title: ADC Profil: Môj rešpekt patrí klientom vizionárom 03 - Modified: 2024-01-10 09:25:08 - Feat.: - Title: V tejto brandži ma napĺňa pestrosť práce. Absolútnou prioritou je work-life balance 04 - Modified: 2023-11-02 13:01:43 - Feat.: - Title: Jakub Kováč: Reklama je skvelá a zábavná práca, no neberte ju až tak vážne 05 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. október 2024 07:21