Vianočná reklama COOP Jednota
StoryEditor

S vianočnými reklamami sa roztrhlo vrece. COOP Jednota povie o Vianociach konečne pravdu

24.11.2022, 12:39
Autor:
redred

Nie je tajomstvom, že obdobie Vianoc je pre retailové reťazce kľúčové. Niekto staví na istotu a investuje do kampane veľký budget. Ak je však kreatíva zapamätateľná a celkovo vydarená, Vianoce sa nemôžu nepodariť bez ohľadu na rozpočet.

Tento prístup zvolila aj reklamná agentúra JANDL. Aký je teda insight ich vianočnej kampane na spotrebiteľskú súťaž COOP Jednoty? Všetci sa tešia na Vianoce a s nadšením spomínajú na tie predošlé. Zo spomienkového optimizmu by sa dalo zamiesiť hutné cesto na medovníky. Dôkazom tohto fenoménu je aj honelník známy z predošlých kampaní. Nostalgia ním máva viac ako puberta s teenagerom a každá jeho sentimentom osladená spomienka konfrontovaná s realitou vytvára príležitosť pre vtipné situácie.

Pointa televízneho spotu však všetky zobrazené zábavné spomienky strčí do vrecka, alebo presnejšie – do kufra. Nová budúca spomienka je totiž dôkazom, že veci občas dopadnú ináč ako očakávame a záleží od nás, ako sa s tým vysporiadame. Presne, ako to na Vianoce býva, či sa nám to páči alebo nepáči.  Veríme však, že vianočná kampaň COOP Jednoty sa vám páčiť bude.

Kampaň pre COOP Jednotu pripravila reklamná agentúra JANDL. Prostredníctvom konceptu "Bača a honelník" komunikuje posolstvá klienta vo forme zábavných príbehov nielen zo salaša už 14 rokov. Výrobu spotu zabezpečila produkčná spoločnosť KIMONO (Powered by JANDL).

 

Vizitka kampane:

Klient: COOP Jednota

Agentúra: JANDL

Creative Director: Ján Fajnor

Art Director: Pavel Gajdoš

Copywriter: Karol Thiry

Stratég: Jakub Kováč

Account Director: Rastislav Kuttner

Account Executive: Martin Hudák

Media planners: Matej Macho

Produkcia: Kimono

01 - Modified: 2025-10-29 10:31:25 - Feat.: - Title: Kampaň pre Plamienok bojuje proti smútku aj umelej inteligencii čistým craftom 02 - Modified: 2025-09-24 09:41:54 - Feat.: - Title: Túto sezónu rozohral JANDL najvyššiu ligu so spoločnosťou ESET 03 - Modified: 2025-08-21 09:38:30 - Feat.: - Title: Raňajky ako krava! od agentúry JANDL dosiahli unikátny slovenský rekord 04 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 05 - Modified: 2024-03-05 13:54:16 - Feat.: - Title: ADC Profil: Môj rešpekt patrí klientom vizionárom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2025 04:31