Tento prístup zvolila aj reklamná agentúra JANDL. Aký je teda insight ich vianočnej kampane na spotrebiteľskú súťaž COOP Jednoty? Všetci sa tešia na Vianoce a s nadšením spomínajú na tie predošlé. Zo spomienkového optimizmu by sa dalo zamiesiť hutné cesto na medovníky. Dôkazom tohto fenoménu je aj honelník známy z predošlých kampaní. Nostalgia ním máva viac ako puberta s teenagerom a každá jeho sentimentom osladená spomienka konfrontovaná s realitou vytvára príležitosť pre vtipné situácie.
Pointa televízneho spotu však všetky zobrazené zábavné spomienky strčí do vrecka, alebo presnejšie – do kufra. Nová budúca spomienka je totiž dôkazom, že veci občas dopadnú ináč ako očakávame a záleží od nás, ako sa s tým vysporiadame. Presne, ako to na Vianoce býva, či sa nám to páči alebo nepáči. Veríme však, že vianočná kampaň COOP Jednoty sa vám páčiť bude.
Kampaň pre COOP Jednotu pripravila reklamná agentúra JANDL. Prostredníctvom konceptu "Bača a honelník" komunikuje posolstvá klienta vo forme zábavných príbehov nielen zo salaša už 14 rokov. Výrobu spotu zabezpečila produkčná spoločnosť KIMONO (Powered by JANDL).
Vizitka kampane:
Klient: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Creative Director: Ján Fajnor
Art Director: Pavel Gajdoš
Copywriter: Karol Thiry
Stratég: Jakub Kováč
Account Director: Rastislav Kuttner
Account Executive: Martin Hudák
Media planners: Matej Macho
Produkcia: Kimono