„Edenred prechádza na všetkých trhoch od 19. januára 2026 na novú komunikačnú stratégiu, čo si vyžaduje zmeny v komunikácii aj u nás, na lokálnej úrovni. Preto sme sa rozhodli túto zmenu absolvovať rovno s novým partnerom. Do tendra sa zapojilo 5 kandidátov a musíme povedať, že kvalita všetkých návrhov bola na vysokej úrovni. Elite/Monday Lovers sa podarilo najlepšie navnímať naše cieľové skupiny a to nakoniec rozhodlo. Už teraz sa tešíme na ďalšiu spoluprácu,” zhodnotil Stanislav Mihalovič, Head of Marketing, Edenred.
„Ku koncu roka sme okrem množstva zadaní od našich klientov dostali pozvanie aj do zaujímavého tendra na fullservice agentúru pre Edenred. Veľmi pekné zadanie nás tak bavilo, že sme asi prvýkrát v histórii tendrovania odovzdávali s veľkým predstihom pred deadline-om,” priblížil Marián Hlinka, Client Service Director a Partner Elite/Monday Lovers.
V decembri po vyhlásení výsledkov agentúra spustila pre klienta svoju prvú kampaň k produktu Šetrím s Edenred, v spolupráci s Lidl Slovensko, na ktorú nadväzujú v rýchlom slede dve ďalšie kampane, naplánované v januári 2026.
„Klient mal úplne jasno v tom, čo od agentúry očakáva, čo sa nám podarilo naplniť kreatívne aj tímovo. Osobná prezentácia bola už len potvrdením, že táto zhoda vzájomne zafunguje. Momentálne už makáme na prvých kampaniach, úplne naplno na spoluprácu naskočíme od januára, na čo sa veľmi tešíme a aj touto cestou ďakujeme klientovi za dôveru,” dopĺňa Marián Hlinka.
Výhernú kreatívu z tendra tak môžeme postupne vidieť nasadenú v online aj offline a na ďalšie kampane z dielne Elite/Monday Lovers sa môžeme tešiť už čoskoro.

