V máji Lidl dosiahol hranicu dvadsiatich miliónov fanúšikov v súčte všetkých svojich oficiálnych profilov na Facebooku a pre svoju lojálnu komunitu pripravil špeciálnu pieseň. Jej autorkou fínska speváčka Saara Aalto, ktorá ju zložila na melódiu známeho hitu britského pesničkára Passenger z roku 2012 – „Let Her Go“.
Nový song je zaujímavý tým, že spojil 20 jazykov, ktorými hovoria ľudia v jednotlivých krajinách, kde Lidl pôsobí. Pieseň reťazec zverejnil na všetkých svojich facebookových profiloch.
„Vo všetkých ohľadoch je pre nás najdôležitejšia kvalita vzájomnej komunikácie s našimi zákazníkmi a fanúšikmi. Odpovedáme na otázky, zbierame spätnú väzbu, inšpirujeme sa. Rast našej komunity fanúšikov ukazuje, že sme sa pri nastavení komunikácie s našimi fanúšikmi naladili na správnu vlnu. A to nielen v Nemecku, Taliansku a Španielsku, v troch krajinách kde máme najviac fanúšikov na Facebooku, ale v celom Lidl svete a na 28 jedinečných profiloch,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie spoločnosti Lidl Slovenská republika. A ako dodáva, Lidl má najviac fanúšikov na Facebooku spomedzi všetkých predajcov potravín a s náskokom aj najviac interakcii vo forme komentárov či reakcii (Zdroj: Socialbakers)