Porota medzinárodnej súťaže PIAF, ktorú viedol kreatívny riaditeľ agentúry Heimat Berlin - Ricardo Distefano, rozhodla o víťazoch festivalu PIAF. Celkom udelila 39 cenných kovov a jedno Grand Prix, ktoré putovalo do londýnskej agentúry Saatchi&Saatchi za kampaň pre T-mobile.
Zo slovenských prác porota PIAFu ocenila bronzom prácu pre VŠMU Istropolitana Projekt agentúry MADE BY VACULIK.
Dve ocenenia si odnáša z Prahy Triad Advertising, obe pre klienta 02. Práca 17. november získala v kategórii Zapojenie publika zlato a v kategórii Kreatívne využitie technológií striebro.
Dva shortlisty premenila na ocenenie aj agentúra Wiktor Leo Burnett. Bronzy si odnáša za Periskopy a tiež za Zlatý Bažant 73 v kategórii Najlepšia pivná reklama.
Shortlisty na tohtoročnom PIAFE získali aj agentúry Zaraguza a Mayer/McCann Erickson, na kovy ich ale nepremenili.
Porota udelila Grand Prix, ktorý putuje do londýnskej agentúry Saatchi&Saatchi pre spoločnosť T-mobile. Agentúra navrhla pre klienta hru, v ktorej sa snaží ktorá bojuje proti demencii.