Témou tohtoročného Zlatého klinca bolo búranie stereotypov. Stratégie sa pýtali ľudí z marketingu a reklamy, ktorý stereotyp v slovenskej reklamy by najradšej zbúrali?
Ešte pred začiatkom Zlatého klinca sme položili známym ľuďom z marketingu, čoho by sa najradšej oni zbavili. A mohlo ísť aj návyk zo súkromného života:
Richard Mareček, stratég v agentúre Mayer/McCann Erickson, nám pred začiatkom Zlatého klinca prezradil, že sa zbavuje tolerancie k bullshitu, ktorým je naša branža podľa neho presiaknutá. "Ešte sa mi to úplne nepodarilo, ale lepším sa," hovorí.
Matej Lančarič, ktorý je Head of mobile marketing v Pixel Federation, pomenoval stereotyp ako manželskú prokrastináciu: "Zvykol som vždy odkladať všetky úlohy v domácnosti na neskôr a pristupoval som k nim s nízkou prioritou. Hovoril som si, že to utieranie prachu, vysávanie alebo výmena žiarovky počká, kým vyriešim ešte nejaké pracovné záležitosti. Samozrejme som na všetko zabudol a nič nakoniec neurobil. Moja manželka sa prekvapivo veľmi nestotožňovala s mojím postupom. Tak som prerozdelil činnosti a začal som prioritne pomáhať v domácnosti. Všetci sú spokojní a dokonca sa už u nás aj svieti."
Tesne pred začiatkom galavečera Zlatého klinca (v piatok 26.5.2017) sme v známom Istropolise, kde sa galavečer konal, položili prichádzajúcim ľuďom z marketingu a reklamy jednu otázku: Ktorý stereotyp v slovenskej reklame by ste najradšej zbúrali?
Pozrite si odpovede: