Iva Pacoňová prevezme miesto kreatívneho riaditeľa, ktorým doteraz bol Andrej Csino. Iva pracuje v agentúre štyri roky a pod Andrejovým vedením sa vypracovala na Senior ideamakera a Team leadera.
„Pre Ivanu aj pre agentúru je to prirodzený vývoj, pretože chceme oceniť, ak niekto profesne dozreje na to, aby dostal ďalšiu príležitosť. Čaká ju veľa nových úloh, v ktorých ju budeme aktívne podporovať,“ vyjadril sa Miroslav Murgaš, CEO agentúry.
"V poslednej dobe sa toho veľa dialo. Obhájili sme svoju prácu pre mladých v Slovenskej sporiteľni, so sporkou pokračujeme aj v super sponzoringových projektoch ako Viva Musica!, alebo Jazz Days, chceme ďalej robiť krásne projekty pre Nadáciu Orange, rozvíjame nové technologické a kreatívne riešenia v Allianz, ale aj budujeme silné lokálne brandy ako Pierre Baguette a Europa2. Práve táto rôznorodosť nás baví. Onedlho spúšťame nové agentúrne CI, klasické tendrovačky a na to všetko sa teším. Mám k dispozícii dobrý team, podporu ľudí a to je pre mňa najdôležitejšie. Preberám TOP3 digitálnu agentúru na Slovensku a preto sa budem snažiť nesklamať," zhrnula Ivana Pacoňová a zároveň prezradila, že agentúra spúšťa čoskoro novú korporátnu identitu.
Funkciu Iva prevezme od 1.júna 2017.
Iva Pacoňová je členom ADC a dlhoročne pracovala na kampaniach pre Orange, Nadáciu Orange, Funfón, Slovenskú sporiteľnu, Space účty, Allianz, Hyundai, Amundsen, Fernet Stock a ďalších. Pre agentúru získala viacero kreatívnych ocenení na Zlatom Klinci, Zlatej Pecke, Digital Pie a Prokop. Najnovšie uspela v kategorii Cyber aj v tohtoročnom národnom kole Young Lions a novú funkciu oslávi cestou do Cannes.
V rámci novej štruktúry bude fungovať na externej báze aj Andrej Csino, ktorý bude Ivanu podporovať ako konzultant v oblasti stratégií pre značky Core4.